בבוקר שמחת תורה יצאנו לדרך מביתי אל עבר בסיס היחידה וכבר בשעות הצהריים הגענו והתחלנו להילחם במחבלים השפלים. ברוך ה' חיסלנו רבים מהם ודאגנו לכך שכל מי שחילל, רצח, אנס את אחינו ואחיותינו נשלח אל העולם הבא. במקרה הזה נפצעתי גם אני. בשלב הראשון כלל לא ידעתי שאני פצוע ותוך כדי לחימה הבנתי את המציאות המורכבת בה אני נמצא. מאז ועד היום אני בשיקום ומחכה לרגע שאחזור ואצטרף לחבריי ללחימה במחבלים.

אנחנו שומעים באולפנים כל מיני מומחים מטעם שמדברים על כך שהצבא שלנו חלש. אז זהו שאתם טועים ובגדול. חבריי ואני יחד עם כל אנשי המילואים הם חוד החנית של עם ישראל ואנחנו שנפצענו חזקים מאוד. אנו מבקשים רק דבר אחד- להשלים את המשימה, עד הניצחון השלם והברור.

לא אשקר, הצטרפתי למשפחת פצועי צה"ל ולעולם לא חשבתי שאהיה חלק מהם על אף שירותי המשמעותי. דבר אחד אני יודע, אני רואה את הכוח של עם ישראל שבא ומחבק אותנו הפצועים ואת כל חיילי וחיילות מצה"ל ואין לי צל של ספק כי כולנו נעמוד ננצח ועם ישראל ימשיך ויפרח.

חיילי צה''ל (צילום: REUTERS/Amir Cohen)
חיילי צה''ל (צילום: REUTERS/Amir Cohen)

החיות שאנו מתמודדים מולם עוד יחטפו מכה כואבת עוד יותר מכל כוחות הביטחון הישראליים. מי שלא מבין זאת איננו מבין מה סוד כוחו של עם ישראל. נסראללה וסינוואר חיים כעכברים במחילות ואנחנו לא נשקוט ולא ננוח עד שנביא את הראש שלהם. כעת אני נאבק על השיקום שלי, כל יום עוד צעד ועוד צעד בדרך למשימה השלמה. לעולם לא חשבתי שאהיה כאמור במצב הזה אבל אני יודע שאם נקלעתי אליו, יחד עם שאר הפצועים, אנחנו נקום גם מהכאב האישי וננצח בגדול.

המסר שלי לעם ישראל הוא אחד ויחיד אנחנו פה לנצח, אנחנו ננצח ולא נפצענו לחינם. אנחנו פה ממשיכי דרכם של מנהיגי ישראל לאורך הדורות- משה, יהושע, דוד המלך, לוחמי המחתרות וכעת זה השלב שלנו להביא ניצחון לעם ולארץ. לא ניתן למחבלים השפלים לנצח אותנו. רוח העם הזו גדולה מכל אויב. אני נמצא כעת בשלב ההחלמה אבל לי ברור שכולנו יחד, כאיש אחד בלב אחד, נמשיך, ננצח ונביס כל אויב, כמו בימים ההם כך גם בזמן הזה.

י' לוחם ביחידה מובחרת שנפצע קשה במלחמת חרבות ברזל בשבעה באוקטובר