טל שניידר, הכתבת והפרשנית הפוליטית והמדינית של זמן ישראל, התראיינה הבוקר (ראשון) ב-103FM, והתייחסה למגעים המתמשכים בניסיון להגיע לעסקת חטופים. "רואים את המגעים מתקדמים. ראש המוסד חזר מקטאר", ציינה. 

עוד הוסיפה כי "ראש ה-CIA נכנס לתמונה. אני לא יודעת מה הפערים, אבל ראינו בסוף השבוע הודעות מגורמים ביטחוניים על כך שאפשר להתקדם, שהכל פתיר. בצד הישראלי יש את הפוליטיקה שמרחפת מעל הכל, מנסים לשים עוד מכשול, כך זה נראה".

אופטימיות בישראל בנוגע להתקדמות במו"מ: אלו הסעיפים שעדיין במחלוקת
הפגנות וחסימות כבישים: מפת השיבושים המלאה ברחבי הארץ

כמו כן, התייחסה להתנגדות חלק מהגורמים בקואליציה להמשך המגעים לעסקה מסוג זה: "ראיתי שבצד שלנו יש את חוסר הרצון להסכים לזה ואת הפחד מה"בייס" או מבן גביר, שחס וחלילה יגידו שנתניהו הפסיק את הלחימה".

על הדרישה מישראל להתחייב לסיים את הלחימה ברצועה, שעל פי דיווחים שונים ירדה כעת מהפרק, אמרה: "ישראל כבר ממילא קצת הפסיקה את הלחימה מצד אחד, מצד שני אם תהיה הסכמה וחמאס תפר אותה ראשונה, אין משמעות לדברים הללו. כולנו מבינים שבטווח של שנה או עשרה חודשים, חמאס ודאי יפר את ההסכמות. כל עוד החטופים שם, ידיה של ישראל כבולות במובן של חיסול חמאס". 

תקיפה בעזה (צילום: דובר צה"ל)

לסיום, התייחסה ללחימה המתמשכת בצפון:  "סמוטריץ' חושב שיש מספיק צה"ל ותחמושת כדי להקים רצועה בתוך לבנון, ובצדדים האחרים כולם אומרים שצריך קצת הפוגה, בין אם הפוגה של שנה, להתחמש, לגייס, להתארגן. איך אפשר להתקדם למלחמה בצפון כשאנחנו בשלב הזה? גם בליכוד שרים שאני מדברת איתם, הרבה יותר ריאליים ועם הרגליים על הקרקע, אבל יש את הסיפור של פירוק הממשלה. כל הזמן יש איומים על נתניהו, שאם לא יעשה כך וכך יפרקו".