חבר הכנסת אלמוג כהן, התראיין הבוקר (ראשון) ב-103FM, והמשיך לבקר בחריפות, את חקירתם של השניים שנחשבים לחשודים ברצח מחבל הנוחב'ה ביום הטבח.

"משפחות, חברים משותפים פנו אליי, כשאני רואה עוול כזה אני לא יכול לעמוד מנגד. סער ובחור נוסף, מתנדבים בארגוני הצלה, הגיעו עם ציוד של חובשים, והם החלו להעניק טיפול לכוח ימ"מ בשער הנגב", ציין. 

שחצן ויהיר: האמירה האומללה של האלוף ללוחמים בצפון - חודשים לפני המלחמה
בבכורה של תוכניתו: יחזקאלי סיפק את מה שחסר בערוצים האחרים

עוד הוסיף: "לחימה מאוד קשה, עשרות מחבלים, RPG. בשלב כלשהו הם עוברים מטיפול בפצועים ללחימה. הם לקחו נשקים ממה שהיה שם. גם אני חטאתי בזה, גם אותי ניתן לשפוט, גם אני לקחתי M16 של שוטר שנפצע לידי. בבסיס העובדתי אין שם של מחבל, אין מיקום, אין שעה". 

כהן, שבשבוע שעבר הודיע כי דאג לעורך דין עבור אחד החשודים, תקף בחריפות: "זה קורבן לבית הדין הבינאלומי בהאג. זה תקדים מסוכן כי אני מכיר עשרות מקרים כאלה. זה או אני או הם, אין משהו אחר. גם למשטרה יש חלק. הם הצילו שוטרים, הם הצילו את החברים שלהם. צריך להרוג את כל מחבלי נוח'בה. באותה שעה ארורה קפצו לוחמים מכל רחבי מדינת ישראל, כולם הגיעו לפה. האירוע לא שפיט".

לסיום, אמר: "המשטרה במחוז דרום סירבו לחקור את המקרה, והוחלט להעביר את זה לימ"ר תל אביב. השוטרים מבינים מה היה קורה לו האזרחים הטובים לא היו שם. היינו באירוע אחר, באירוע של הרבה יותר חטופים. באותו אירוע היה ניסיון לחטוף גופה של לוחם ימ"מ. כל מי שחצה את הגדר באותו יום צריך למות. זה עניין א-פוליטי של מי שכמהה לחיות".

תקיפה בעזה (צילום: דובר צה"ל)

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM.