סא"ל (במיל') אלון אביתר, מומחה לזירה הפלסטינית, שוחח הבוקר (ראשון) עם אודי סגל וענת דוידוב ב-103FM בנוגע לניסיון החיסול של ראש הזרוע הצבאית של חמאס, מוחמד דף.

אביתר פתח ואמר: "כתרים רבים נקשרו כבר לראשו בגין היותו זה שהצליח להתחמק כל מניסיונות החיסול. הטענה כלפי ישראל 'השתמשתם בכזה היקף של חימושים ובסופו של דבר אין לכם שום הוכחה אם הצלחתם להרוג אותו או לא'. דף באתוס הפלסטיני צבר לעצמו מקום של כבוד, שמו נישא בפיהם של פלסטינים מג'נין ועד רפיח כדמות נערצת. הוא משהו כמו הטרומפלדור הפלסטיני, מישהו שלמעשה חי במחתרת כל השנים. זו תכונה אנושית שהיא כמעט בלתי אנושית".

חיזבאללה ינקמו בשם מוחמד דף? אלה הסיכויים כעת למלחמה כוללת
תקיפה חריגה בדמשק: חיסול אפשרי של מזכ"ל התנועה האיסלאמית | דיווח

עוד הוסיף, "האיש 25 שנה ישן כל פעם במקום אחר ודמותו מרחפת איפשהו. חלק גדול מאוד מהפלסטינים לא יודעים שבכלל לא קוראים לו מוחמד דף. בשורה התחתונה, דף היה כל השנים מי שלמעשה הוציא אל הפועל את החזון והמדיניות של סינוואר, אך היה זה שבנה את המערך הלוחם של המנגנון הצבאי של חמאס, והיה זה שמאחורי קלעים עיצב את הקו הצבאי המאוד ברור, המיליטנטי, הפחות פוליטי ופחות חברתי של של חמאס. חתום על כל 7 באוקטובר מהתחלה ועד הסוף, מימש את הביטוי של כל אחד יבוא יומו". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM