עיתונאי וכתב טלוויזיה ישראלי ממוצא איראני שעובד ככתב לערוץ הטלוויזיה הבין-לאומי "איראן אינטרנשיונל", באבק יצחקי, התראיין הבוקר (רביעי) לתוכנית של אודי סגל וענת דוידוב ברדיו 103FM. הוא הסביר על המשמעות החיסול על אדמת טהרן, וציין כמדובר במבוכה ענקית עבור האיראנים: "מדובר במה שנראה להם כמו החזרת הכבוד האבוד של ישראל בעיניי האיראנים. שאם ישראל עשתה את זה, והצליחה לשלוח טיל לתוך חדר השינה של הנייה. ואיפה? בתוך טהרן. במקום שאמור להיות הכי בטוח שלו. בבירה של התומך הכי גדול של החמאס והג'יהאד האיסלמי".

"התמונה האחרונה שלו הייתה אתמול בלילה. לקחו אותו ואת כל מנהיגי ציר הרשע למצגת בלב אהרן. ומה יש שם? מסגד אל אקצה ומודל של הר הבית. ורואים אותו מתחבק עם נשיא איראן החדש", סיפר.

סינוואר הבא בתור? חיסול איסמעיל הנייה הוא איתות דרמטי שישראל סוגרת על בכירי חמאס
נתפס עם המכנסיים למטה: הטעות הגורלית של בכיר חיזבאללה שחוסל נחשפת

הוא ציין באשר לאפשרות של תגובה אפשרית: "לגבי תגובה - אני לא מעריך שעבר קו אדום בקשר של תגובה ישירה של איראן לישראל. הקו האדום הוא תקיפת אדמה של איראן ישירות, כמו מה שקרה בקונסוליה של איראן. לפי מה שראינו בפעמים הקודמות, כשישראל לא לוקחת אחריות על דבר כזה, האיראנים מכילים את זה, ולא יגיבו".

עם זאת, הודה: "אני ישבתי באולפן הטלוויזיה של ערוץ 12 ואמרתי לפני ההתקפה של איראן, שאיראן לא תתקוף את ישראל, ולמחרת ישבתי באותו אולפן ואכלתי את הכובע, וראינו ש-400 טילים נשלחו. במזרח התיכון המשוגע שלנו הכל אפשרי, אבל ההערכה שלי היא שתגובה ישירה איראנית לא צפויה כרגע. לא חוסל אף איראני – חוסל איש חמאס. כרגע הם מנסים איכשהו להכיל את זה ולא להגיב. יש להם בעיה יותר גדולה כרגע וזה חיזבאללה והחיסול של פואד שוכר. לפי דעתי הפגיעה פה באיראן בקשר לפואד הרבה יותר גדולה".

על התגובות ברשתות החברתיות הערביות והאירניות באשר לחיסול, אמר: "יש חגיגות ברשתות החברתיות של מתנגדי המשטר. כשהערוץ שלנו שם את באינסטגרם שלנו, יש ים של תגובות, מדברים על הבדיחה הישנה של מתנגדי המשטר: "הקציצות הישראליות" – הם אומרים שהקציצה הכי גדולה היתה של סולימאני, וזה נמשך עוד ועוד".