לראשונה מאז שהחלה הלחימה בצפון, ראש המועצה המקומית מטולה, דוד אזולאי, שוחח אתמול (שני) בבוקר עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. היום התייחס אזולאי לדברים אצל ליאת רון ב-104.5fm.

"יכול לומר לך בזמן שיעבור עד לחימה - אין הרבה מה לעשות. מה שצריך לעשות זה להרים את כל מטוסי חיל האוויר באוויר לתקוף חזק בלבנון, לגרום לצד השני לברוח ולהחזיר את כל תושבי הצפון", אמר אזולאי וציין "היה צריך לעשות את זה מההתחלה".

מטח לצפון: פצועים בהם אחד אנוש; צפו בתיעודים: מזל"ט בשמי נהריה ונפילה בכביש  
בעכו רותחים על דובר צה"ל לאחר הירי: "הם משקרים כדרך פעולה"  

גבי נעמן  דוד אזולאי (צילום: יוסי אלוני)
גבי נעמן דוד אזולאי (צילום: יוסי אלוני)

עוד טען אזולאי "אנחנו לא באירוע, אנחנו עדיין מכילים ועדיין חושבים על פינוי ומיגון. בתפיסת העולם שלי אני חושב שמי שצריך לעשות חומות וגדרות זה המחבלים שבאים לרעתנו", המשיך, "חיסלנו שני מחבלים בכירים במבצע מרשים, אבל אלו רק שני מחבלים, יש עשרות אלפים כאלה לחסל כדי שנחזור הביתה בביטחון".

בהמשך השיחה סיפר על שיחת הטלפון בינו לבין בנימין נתניהו אתמול: "מאוד התרגשתי מהשיחה, זה ראש הממשלה שלי, גם אם אני לא חושב כמוהו". 

מה יוצא מהשיחה חוץ מזה שהוא (רה"מ) מסביר תוך כדי שיחה שהוא לא יכול להגיע משום שמונעים זאת ממנו?
"זה לא מה שהוא אמר, אני לא יודע מי ציטט אותי - זה לא נכון. הוא חיזק את ידי תושבי מטולה, וכיתות הכוננות ואותי" השיב אזולאי. "אמנם אחרי עשרה חודשים, אבל לפחות הייתה שיחה - שמח על כך. מצד שני הוא עסוק", ציין.

מה הוא הבטיח לך?
"כלום, שהוא עושה הכל להחזיר את התושבים בביטחון. ביקשתי ממנו שכמו שהוא יודע לצאת לכל אמצעי התקשורת, לעשות את זה ושיגיד: 'הגיע זמן הצפון' ושיתחיל לפעול בצפון", עוד סיפר: "סיפרתי לו על מערכת החינוך שקורסת והקהילה שקורסת. והוא ענה שיעשה הכל על מנת שנחזור הביתה בביטחון".