מלחמת חרבות ברזל: אל״מ במיל׳ אבי עמירם וסרן ליאור פורת המייצגים את אחד החשודים בפרשה מטעם הסנגוריה הצבאית ניהלו את המגעים עם התביעה הצבאית לגבי שחרור כלל החשודים בפרשת שדה תימן למעצר בית, נוכח הימשכות החקירה הצפויה.

עורכי הדין מטעם הסנגוריה הצבאית דרשו: "לבחון באופן מעמיק במסגרת החקירה טענות הגנה מהותיות נוכח קשיים שנתגלו בחקירה, מה גם שהחשודים הם אנשי מילואים בעלי משפחות ואין לראות בהם כמי שנשקפת מהם מסוכנות לציבור. אנו מברכים על ההחלטה של הפצ״רית ועל ההסכמות שהושגו. ההסכמות תוצגנה בפני בית הדין הצבאי בדיון היום".

נתניהו על רגליו האחוריות: זה הסעיף עליו הוא נלחם בעסקת החטופים
בצל ההכנות לתקיפה: האסטרטגיה האמיתית של איראן נחשפה

מדובר צה"ל נמסר: "במהלך תקופה זו, על דעת ההגנה, יופנו החשודים לתסקיר מעצר ויועברו להגנה באופן הדרגתי חומרי חקירה. עם סיום החקירה, יתאפשר להגנה, ככל שתרצה, לקיים שימוע".

צבי סוכות פורץ לשדה תימן (צילום :שימוש לפי סעיף 27א')

כזכור, אחד החיילים העצורים בחשד להתעללות במחבל הנוח'בה הוא בן העדה הדרוזית, כך נודע למעריב. לאחר שנדחה ערעור נוסף של הלוחמים מבסיס שדה תימן שנעצרו בחשד להתעללות, גורמים בעדה הדרוזית נרתמים למאבק למענו, ביניהם חבר הכנסת לשעבר פטין מולא שקרא למאבק ציבורי. יצוין כי בעדה לא פרסמו את דבר המעצר, אך לאחר שערעור נוסף של הלוחמים נדחה החליטו גורמים בה לצאת למאבק למען הלוחמים.