במהלך היום ביצע צה"ל 10 תקיפות בדרום לבנון, בהן ארבעה הרוגים ועשרות פצועים. בשעות הערב הותקפה מכונית בעיירה מרג'יון בדרום לבנון, בה נהרגו שניים ונפצעו ארבעה. אדם אחד נהרג בתקיפה הכפר בלידא ושניים נפצעו בכפר רב ת'לאת'ין. 

כמו כן, לפחות 17 אנשים נפצעו, מתוכם ארבעה במצב קשה ואנוש, כתוצאה מתקיפת כטב"ם על כלי רכב מוקדם יותר בצומת אלעבאסיה סמוך לצור. גורם ביטחוני לבנוני אמר כי התקיפה כוונה לשתי מכוניות ואופנוע וציין כי גם מטוסי קרב ישראליים תקפו גם בכפר עאיתא אל-שעב שבדרום לבנון. בצה״ל מאשרים שתקפו תשעה פעילי חיזבאללה.

כמו כן נורו שלושה שיגורים לעבר קריית שמונה אחר הצהריים, אחד מהם יורט ושניים לא. אותרו שתי נפילות בלב קריית שמונה ללא הפעלת אזעקה. נגרם נזק. צוותי מד"א יצאו לסריקות במקום. פרטים נוספים בהמשך. 

השגרירים בקריאה בהולה לחתימה על עסקת חטופים: "הסבל מעבר לכל דמיון"  
באיראן לא יחכו עם התגובה עד סיום הפסגה מחר; בלינקן לא יגיע לישראל

תקיפה בלבנון (צילום: רשתות ערביות)

עוד דווח בלבנון כי בוצעו שתי תקיפות. אחת מהן בכפר טייבה, והשנייה במרחב רב א-ת'לאת'ין, שם גם דווח על מספר נפגעים. בתגובה לכך, אזעקות נשמעו בקרית שמונה והסביבה. עד כה היום, חיזבאללה כבר לקחו אחריות על שישה אירועי ירי שונים. מטעם מועצת הגליל העליון, נמסר כי "חלק מהיישובים נדרשים לצמצם תנועה, להימנע מהתקהלויות ולהימצא סמוך למרחבים מוגנים". 

בתוך כך, שליחו של הנשיא ביידן עמוס הוכשטיין הגיע לביקור בביירות לפגישה עם יו"ר הפרלמנט הלבנוני, נביה ברי. בפתח הפגישה אמר הוכשטיין כי "הסכסוך בין חיזבאללה לישראל נמשך תקופה ארוכה, ואנחנו מאמינים שאפשר להגיע לפתרון דיפלומטי". 

תקיפה בלבנון (צילום: רשתות ערביות)
תקיפה בלבנון (צילום: רשתות ערביות)

בהמשך הוסיף: "אף אחד לא מעוניין במלחמה כוללת. המתיחות בין חיזבאללה לישראל מסלימה מאז הביקור האחרון שלי כאן. הנשיא ג'ו ביידן תומך בהפסקת המתיחות בלבנן ואנחנו צריכים לצמצם את ההסלמה. הנשיא ביידן עובד ללא לאות כדי ליצור פתרון של הפסקת אש והחזרת החטופים בעזה".

עוד אמר הוכשטיין: "ארה"ב תומכת בכך שהעם הלבנוני יחיה בשלום ובשגשוג. זה המסר שלנו שאנחנו מעבירים לכולם. האזור הזה סבל מספיק וכל עוד הסכסוך נמשך, יש סיכוי גדול לשגיאות ולאירועים שיפגעו באזרחים".