שעה קלה לאחר שהודיע דובר צה"ל בערבית לתושבי שכונת הדאחייה בביירות להתפנות מהאזור: חיל האוויר תקף הלילה (רביעי) במעוז חיזבאללה בבירת לבנון. מוקדם יותר, לאחר מתקפת הטילים האיראני, מסר דובר צה"ל מסר מאיים אך עמום: "נתקוף הלילה במזרח התיכון".

181 טילים שוגרו אמש מאיראן לעבר ישראל בהמשך להתרעות הכבדות שנשמעו במהלך היום. אזעקות נשמעו באזורים נרחבים במדינה, מצפון עד דרום. בניין בתל אביב נפגע מרקטה, ובניין נוסף בגדרה ספג פגיעה. במד"א הודיעו כי שני בני אדם נפצעו באורח קל כתוצאה מרסיסים.

3:05

בפעם השנייה הלילה: דובר צה"ל בערבית הוציא אזהרה לתושבי הפרבר הדרומי של ביירות להתפנות מבתיהם. בהודעתו ציין דובר צה"ל מבנה ספציפי, והזהיר את הדיירים בו כי הם נמצאים ליד מתקני חיזבאללה נגד יפעל צה"ל בקרוב.

2:31

כלי טיס של חיל האוויר תקפו מחבלים שפעלו במתחמי פיקוד ושליטה של ארגון הטרור חמאס, שהוקמו במרחבים ששימשו בעבר כבתי הספר ״מוסקט״ ו״רימאל״ בצפון הרצועה. מתחמי הפיקוד והשליטה שימשו את מחבלי החמאס לתכנון והוצאה לפועל של פעולות טרור נגד כוחות צה״ל ומדינת ישראל.

מדובר צה"ל נמסר כי "התקיפות נערכו באופן ממוקד. טרם התקיפות ננקטו צעדים רבים כדי לצמצם את הסיכוי לפגיעה באזרחים, לרבות שימוש בחימוש מדויק, תצפיות מהאוויר ומידע מודיעיני נוסף".

הפלסטינים מדווחים על חמישה הרוגים בתקיפה בעיר עזה.

2:27

ערוץ אל-חדת הסעודי: חמש תקיפות אוויריות על הדאחייה בביירות מאז חצות.

2:12

כתב הניו יורק טיימס בביירות: "הפיצוצים מהדאחייה נשמעים גם במרחק קילומטרים מאזור התקיפה, עשן שחור מיתמר מעל השכונה".

2:08

ניתוח הניו יורק טיימס: איראן השתמשה בטילים הכי מתקדמים בארסנל שלה במתקפה על ישראל. לדברי מומחה לבליסטיקה איראנית שסקר את תמונות שברי הטילים שנפלו, ככל הנראה מדובר בטיל "פתח 1", אם כי לא ידוע כמה מעשרות הטילים שנורו לעבר ישראל היו מסוג זה.

00:21

שר החוץ האיראני עבאס עראקצ'י, כתב בחשבון ה-X שלו: "מי שתומך בישראל ומאפשר את תוקפנותה, נושא באחריות מוגברת לרסן אותה", עוד הוסיף: "לבקשת ארצות הברית, גילינו ריסון בתגובה על חיסול איסמעיל הנייה בטהרן. מבחינתו התגובה הסתיימה, אלא אם ישראל תרצה לגרור נקמה נוספת".

אזעקה בנתב''ג  (צילום: דור פזואלו, פלאש 90)
אזעקה בנתב''ג (צילום: דור פזואלו, פלאש 90)