יו"ר "הביטחוניסטים", תא״ל אמיר אביבי התראיין בפודקאסט ועד עובדי פלאפון ב-103FM לאחר המתקפה האיראנית על ישראל ואמר: ״כשאני שומע את השיח על הנושא האיראני, זה נשמע כאילו אנשים חושבים שאנחנו במשחק פינג פונג או טניס. הם ירו עלינו ואנחנו נראה להם, והם ירו עלינו ואנחנו נראה להם. אסור לטעות, זה לא הסיפור. הסיפור זה לא הכבוד שלנו. העניין הוא שאנחנו צריכים אסטרטגית לפעול מול ההתגרענות שלהם, זה הסיפור. ובסוף, זה שהם ירו עלינו זה בסך הכל נותן לנו הזדמנות ולגיטימציה כדי לטפל באיום הזה, שאנחנו מתכוננים אליו כבר שני עשורים״.

״אנחנו יודעים כבר מזמן שיגיע יום שאנחנו נצטרך לטפל בתהליך ההתגרענות הזה ולהסיר את האיום מסדר היום. קיבלנו הזדמנות היסטורית לטפל בזה. יש לנו אתגר מאוד גדול, איך לנסות לרתום את ארה״ב לסיפור הזה. כי בעולם מתוקן, ארה״ב כבר מזמן הייתה מובילה קואליציה, שהייתה תוקפת ובזמן קצר מפרקת את כל האירוע הזה״, הדגיש.

היסטוריה מדממת: המחבלים שיצאו מהישוב חורה והגינויים מהקהילה הבדואית
מאות חלקו כבוד אחרון: סרן בן ציון פלח הובא למנוחות

עוד הוסיף, ״יש שם בחירות בעוד חודש. אני חושב שאפילו פוליטית, וזה לא התחום המומחיות שלי, ההיגיון הבריא שלי אומר שהם עושים טעות חמורה אם מובילים את המאמץ מול איראן, כי אף אחד לא אוהב ממשלים לא מנהיגותיים. כולם רואים את האירוע הזה, רואים מה ישראל עושה ושהממשל כל הזמן מגמגם".

ג'ו ביידן ובנימין נתניהו (צילום: Reuters/ELIZABETH FRANTZ)
ג'ו ביידן ובנימין נתניהו (צילום: Reuters/ELIZABETH FRANTZ)

"אני מכיר את העם האמריקאי כמאוד פטריוטי, וזה נראה שהממשל כרגע מיישר את עצמו לשוליים ולא למיינסטרים האמריקאי, הפטריוטי, זה שגאה בניצחונות. עכשיו אנחנו נתנו להם מתנה, הראינו להם שאפשר לפרק את המערכת האיראנית, שהם לא כאלה חזקים. על ההזדמנות הזאת האמריקאים יכולים לרכב ולהביא ניצחון ענק ולהגיד ׳הסרנו פה איום משמעותי׳, ודרך זה גם לעשות הסכמי שלום״, ציין.

״הרי בסוף, מה אנחנו רוצים, גם אנחנו וגם הסעודים? אנחנו לא צריכים את ההסכם הזה רק בגלל הכלכלה או כדי שיעשו לנו נתיב סחר חדש לישראל, למרות שזה חשוב. אנחנו צריכים קודם כל להסיר את האיום הקיומי הזה שנקרא גרעין איראני. זה הסיפור. ואני מאחל עצמנו שנצליח לרתום אותם, אבל אם לא, כמו שתקפנו את הכור בעיראק וכמו שתקפנו את הכור בסוריה, בסוף ישראל צריך להוביל ולטפל באיום הזה. וזה הזמן, אין זמן אחר, זה הזמן לטפל בזה״, סיכם.