כלי תקשורת בסוריה מדווחים הערב כי דירה בבניין מגורים בלב שכונת מז'ה בדמשק ובסמוך לשגרירות באיראן הותקפה. כלי תקשורת בסוריה דיווחו כי התקיפה התרחשה בזמן פגישה בין בכירים איראניים לבכירי חיזבאללה.

בכלי תקשורת בסוריה דיווחו על ארבע הפצצות שהוטלו על הדירה. לפי ערוץ אל-חדת' הסעודי, היעד הוא מפקד יחידת 4400 של חיזבאללה, שאחראית על הברחת אמל"ח מאיראן ושלוחותיה. הצבא הסורי דיווח על לפחות שבעה מחוסלים ו-11 פצועים. לפי ערוץ אל ערביה, מספר ההרוגים בתקיפה בדמשק עלה לתשעה, "ביניהם לאומים שאינם סורים".

סינוואר יכול להיות מרוצה: בצה"ל נערכו היטב לכניסה ללבנון - והופתעו ממה שגילו שם
גלנט חושף: איראן איבדה את הנכס היקר לה ביותר בלבנון

בתוך כך, אזעקות נשמעו בראש הנקרה. משרד הבריאות הלבנוני הודיע על 36 הרוגים וכ-150 פצועים בתקיפות הישראליות בלבנון ביממה האחרונה, כך דווח בסוכנות הידיעות רויטרס.

דובר צה"ל הודיע כי חיל האוויר יירט כלי טיס בלתי מאויש ששוגר מכיוון מזרח ולא הופעלו התרעות על פי מדיניות. ההתנגדות האיסלאמית בעיראק לקחה אחריות לירי הכטב"מים לעבר ישראל. אזעקות נשמעו גם בגליל המערבי ובמטולה.

קודם לכן, רצף אזעקות הופעלו באזור הגליל העליון בשל חשש לחדירת כלי טיס עוין. אזעקות הופעלו בקריית שמונה ובאצבע הגליל, זאת לאחר שמוקדם יותר היום חיזבאללה ירה 101 טילים לעבר הקריות. בצה״ל אומרים כי 99 מהטילים יורטו או נפלו בשטחים פתוחים, רק שני טילים פגעו במבנים או בקרקע.

בתוך כך, 100 מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו במטס תקיפות רחב בדרום לבנון. כעת ניתן לחשוף שמטרת המטס הייתה פגיעה במערך המפקדות התת-קרקעיות של יחידות ארגון הטרור חיזבאללה בדרום לבנון; נאצר, באדר ועזיז וכן בכוחות רדואן באזור. 

מטרות חיזבאללה שהותקפו (צילום: דובר צה''ל)
מטרות חיזבאללה שהותקפו (צילום: דובר צה''ל)

על פי הערכות שבוצעו ביממה האחרונה, בתקיפות הושמדו 50 תשתיות של יחידת 'עזיז', 30 מטרות של יחידת 'נאצר' ו-5 מטרות של יחידת 'באדר'. בנוסף, הותקפו כ-10 מטרות של כוח רדואן, ומטה המודיעין וכ-30 מטרות של מערך הרקטות לטווח בינוני בדרום לבנון. בתקיפות חוסלו לפחות 50 מחבלי חיזבאללה ובהם: אחראי מרחב ההתקפה בבנת ג׳ביל,  אחראי גזרת חג׳יר, אחראי גזרת חג׳יר היוצא, אחראי מבצעים ואחראים על הארטילריה. 

במשך שנים, חזית הדרום של ארגון הטרור חיזבאללה בנה מערך נרחב של תשתיות ומפקדות תת-קרקעיות בדרום לבנון שמטרתן לפגוע בכוחות צה"ל בעת לחימה ולממש תוכנית התקפה לעבר יישובי הגליל.