הותר לפרסום: מוסא מוחמד עג'לוני, בן 20 תושב העיר העצירקה בירושלים, הוא הצעיר שדקר את שני לוחמי מג"ב לפני כשבועיים וחצי ליד שער האריות. 



ביום שישי ה-26.12.14 בבוקר, זיהה עג'לוני שני לוחמי מג"ב, עת שהגיעו לנקודת המשטרה בסמוך לשער האריות ותקף אותם מאחור באמצעות סכין גדולה ופצע אותם. הלוחמים נאבקו בחשוד שמוכר להם וניסו לעוצרו, בהמולה שנוצרה הצליח החשוד להימלט.  

כשבוע לאחר מכן, נעצר החשוד ברמאללה, על ידי לוחמי הימ"מ ובסיוע שירות הביטחון הכללי. בעקבות המעצר החלו הפרות סדר במקום, אולם, לוחמי מג"ב הצליחו לבלום את המתפרעים ולאפשר את מעצרו של החשוד, שהובל לחקירה במחלקת המיעוטים של מחוז ירושלים במשטרה. 


בחקירתו הודה עג'לוני במיוחס לו ומספר כי הסתיר את הסכין מבעוד מועד בבית הקברות המוסלמי הסמוך לשער האריות, בבוקר שישי יצא מביתו במטרה לבצע פיגוע, כשהבחין בשוטרים הוציא את הסכין ממקום המחבוא, רץ לעברם ופגע בהם, לטענתו במטרה להרוג אותם.

 עג'לוני, שהיv בעבר כלוא על עבירות אלימות, תקיפת שוטרים ופעילות פלילית, נמלט והסתתר ברמאללה, שם כאמור נעצר. מעצרו הוארך עד ליום רביעי ובכוונת המשטרה להגיש הצהרת תובע וכתב אישום כנגדו.