אירוע נוסף בתוך כמה שעות: כוחות מג"ב שפעלו הבוקר (שלישי) במחנה הפליטים בלאטה שבפאתי שכם, ביצעו מעצר של מבוקש של השב"כ, כשהוא אוחז בידו M16. בדרכם לצאת ממחנה הפליטים נפתחה לעברם אש חיה. כוח מג"ב השיב באש, פגע ביורה, ולפי דיווחים פלסטיניים, הוא נהרג במקום. 

עם כניסת הכוחות למקום החלו הפרות סדר אלימות, הכוחות השתמשו באמצעים לפיזור הפגנות והשיבו את הסדר. אלא, ביציאה מהמחנה, כשהמבוקש נמצא ברשותם ונושא על גופו M16, הגיח לפתח אופנוע ועליו שני רוכבים. אחד מהם ירד מהאופנוע, ופתח לעברם בירי מהאקדח שנשא בידו. הכוח יצא ממחנה הפליטים ללא נפגעים.

מסתערבים של מג"ב במעצר חשודים בטרור ביהודה ושומרון. צילום: באדיבות המשטרה

מדובר באירוע השני הבוקר שבו כח מג"ב מותקף במהלך פעילות ביטחונית, יחד עם כוחות שב"כ. נזכיר כי קודם לכן הותקף כוח יחידת מסתערבים של מג"ב ברהט, שפעל יחד עם כוחות שב"כ בעיר הבדואים, וזאת במטרה לבצע מעצר של חשוד. בעת הפעילות נורתה לעבר המסתערבים אש חיה ממספר כיוונים, והמסתערבים השיבו באש תוך שהם מנטרלים צעיר שברשותו נתפס אקדח טעון. מותו בהמשך נקבע בזירה. 

נציין כי אין מדובר בחשוד שלשם מעצרו נכנס הכח לפעילות. כאמור, לפני שעה התרחש אירוע נוסף, הפעם במחנה הפליטים בלטה, כאשר גם בו כוח משולב של מג"ב ושב"כ פעל למעצר של מבוקש של שב"כ.