עדכונים חיים

יעדי חיזבאללה הותקפו והושמדו בדרום לבנון; אזעקות בגליל המערבי

מטוסי קרב תקפו מפקדה צבאית של חיזבאללה במרחב אל מנצורי ומפקדה נוספת של הארגון במרחב בינת ג׳בל | הותקף האזור שממנו נורו רקטות לשדרות

לוחמות ברצועת עזה לוחמות ברצועת עזה (צילום: טל שלו)
מעריב אונליין
הצנחת סיוע הומניטרי בעזה צילום: REUTERS/Kosay Al Nemer

דיווח בעזה: חמישה הרוגים מפגיעת חבילות סיוע שארה"ב הצניחה מהאוויר

חמישה פלסטינים נהרגו ואחרים נפצעו מפגיעת חבילות סיוע שארצות הברית הצניחה מהאוויר אל הקרקע. על פי הדיווח חלק מן המצנחים לא נפתחו כמו שצריך והחבילות נפלו במהירות אל האדמה - לכתבה המלאה.

סוכנויות הידיעות
פעילות הכוחות צילום: דובר צה"ל

צה"ל חיסל פעיל גא"פ שקידם פעולות טרור מול כוחות הביטחון

לוחמי דובדבן ומג״ב בהכוונת שב״כ חיסלו פעיל גא"פ שקידם פעולות טרור מול כוחות הביטחון בסילת חארתיה שבמנשה. תשעה מבוקשים נעצרו הלילה ברחבי יהודה ושומרון - לכתבה המלאה.

אלון חכמון

מטוסי קרב תקפו בשטח לבנון: הושמדו יעדי טרור של חיזבאללה

מטוסי קרב תקפו מפקדה צבאית של חיזבאללה במרחב אל מנצורי ומפקדה נוספת של הארגון במרחב בינת ג׳בל. אמש הותקף מבנה צבאי של חיזבאללה במרחב תלוסה, לצד מבנה צבאי נוסף במרחב מג׳דל זון. בתום תקיפת המבנה, זוהו פיצוצי משנה אשר העידו על הימצאות של אמצעי לחימה אשר אוחסנו במבנה.

מעריב אונליין
גדוד 'נצח יהודה' פועל בצפון רצועת עזה צילום: דובר צה"ל

לראשונה: הגדוד החרדי 'נצח יהודה' פשט על תשתיות טרור בצפון רצועת עזה

בשבוע האחרון גדוד ׳נצח יהודה׳ ביצע פשיטות ופעל לסיכול והשמדת תשתיות טרור ואויב במרחב בית חאנון. לוחמי הגדוד השמידו עמדות נ״ט ותצפית, פירי מנהרות וכן חיסלו מחבלים במרחב - לכתבה המלאה.

מעריב אונליין
כוחות צה"ל בגבול הצפון צילום: דובר צה"ל

בצל המגעים המדשדשים: בישראל מודים לראשונה - "תהיה מלחמה בצפון"

חה״כ שרן השכל (תקווה חדשה) נכחה באירוע תרבות של ׳משען', ובמהלכו התריעה מפני המלחמה הצפויה בצפון: "המלחמה לא תפרוץ מחר, אבל בחודש וחצי חודשיים הקרובים זה יקרה״ - לכתבה המלאה.

אנה ברסקי

הותקף האזור שממנו נורו רקטות לשדרות

כוחות צה"ל תקפו אמש את המרחבים שמהם בוצעו שיגורי הרקטות לשדרות ונחל עוז, כך מסר הבוקר דובר צה"ל. בהודעה נאמר כי דקות לאחר הירי לנחל עוז, שיגרה חטיבה 215 באוגדה 162 ארטילריה למרחב השיגור, והותקף מחסן אמצעי הלחימה שבו כנראה אוחסנו הרקטות שנורו. גם דקות ספורות אחרי הירי לשדרות תקף צה"ל, בארטילריה וממטוסי קרב. בין היתר הותקפו מנהרות לחימה, מבנה צבאי, פיר מנהרה ועמדת שיגור ששימשה לירי רקטות.
 
  

 
 
 

פלד ארבלי
הלווית שוטר הרש"פ טייסיר עיסה, שנהרג בחילופי אש עם צה"ל בג'נין ב-2021 צילום: נסאר אישתייה, פלאש 90

המספרים המבהילים של אנשי מנגוני הבטחון הפלסטיניים המעורבים בפיגועים נגד יהודים נחשפים | קלמן ליבסקינד

לידיעת מפיצי האגדות על הרשות הפלסטינית כ"גורם ממתן": מחקר של "רגבים" מצא שאחת לשבועיים בממוצע משתתף איש מנגנוני הבטחון שלה בפיגוע ושלפחות 78 מאנשי המנגנונים של הרשות נטלו חלק בפיגועים בשנים האחרונות - לכתבה המלאה.

קלמן ליבסקינד
תקרית משאיות הסיוע בצפון הרצועה צילום: REUTERS TV via REUTERS/File Photo

תחקיר צה"ל על "אסון המשאית" בעזה: הכוח ירה לעבר חשודים שהיוו איום

מפקד פיקוד דרום הגיש לרמטכ"ל תחקיר אודות התקרית בה נהרגו עזתים במהלך העברת סיוע הומניטרי. מהתחקיר הפיקודי עולה כי הכוחות לא ירו אל עבר השיירה, אלא לעבר חשודים שהתקרבו לכוחות הסמוכים והיוו עליהם איום - לכתבה המלאה.

פלד ארבלי
הפגנת תמיכה בחיזבאללה צילום: REUTERS/Hassan Abdallah

פסימיות בלבנון: "הפסקת אש? משימה בלתי אפשרית כל עוד איראן במשחק"

הדי ביקורו של השליח האמריקאי עמוס הוכשטיין ממשיכים להדהד במסדרונות הפוליטיים בביירות. גורמים בממשל הלבנוני האשימו: "הוכשטיין פגע במאמציו" - לכתבה המלאה.

סוכנויות הידיעות

מאמץ של הרגע האחרון לעסקת חטופים: ראש ה-CIA הגיע בחשאי לקהיר

ראש ה-CIA ביל ברנס הגיע אמש (רביעי) בחשאי למצרים לסבב שיחות בנושא המאמצים לשחרור החטופים, כך אמר בכיר אמריקני. ברנס קיים שיחות בקהיר גם היום והגיע הערב לדוחא בירת קטאר לשיחות נוספות בנושא. ברנס לא צפוי להגיע לישראל בשלב זה.

לידיעה המלאה >> 

ברק רביד, וואלה!

ראש שב"כ לשעבר: "סינוואר חי כי ישראל לא רצתה לצאת להרפתקה"

ראש שב"כ לשעבר, נדב ארגמן, בכנס של INSS: "סינוואר חי לצערי הרב כי מדינת ישראל החליטה שהיא לא רוצה לצאת להרפתקה בעזה. יורם כהן ראש השב"כ העלה את זה לפניי, אני כראש השב"כ העליתי את זה יותר מפעם אחת וגם רונן (בר) המשיך את הקו הזה אחריי. אם היינו פותחים במתקפת פתע על חמאס - היינו במציאות אחרת לחלוטין". 

לידיעה המלאה >> 

מעריב אונליין