ד"ר מיכאל מילשטיין, ראש הפורום ללימודים פלסטיניים במרכז דיין באוניברסיטת תל אביב וחוקר בכיר למדיניות ואסטרטגיה, שוחח היום (חמישי) עם ניסים משעל וגאולה אבן-סער ברדיו 103fm והתייחס למתקפת הביפרים בלבנון

"חיזבאללה לא נכנס לאירוע של הביפרים עם היבריס ושכרון כוח מטורף", אמר. "הוא כבר ספג לפני האירוע הזה את החיסול של פואד שוכר והרבה אחרים. אבל הייתה לו עדיין תחושה שבמעגלים הפנימיים יש סוג של אי חדירות והוא בהלם מהדבר הזה. כל מי שקורא את המדיה הלבנונית, ממש קוראים לזה פרל הארבור של חיזבאללה. ברור לגמרי שיש הלם", אמר.

מתקפת הביפרים תסכל את העסקה? "אין מקום בהיסטוריה שאומה נכנעה כדי להשיב חטופים"
פאניקה באמצע הלילה: הודעת הפייק שנשלחה לישראלים

על תגובת חיזבאללה הצפויה השיב: "אני מעריך שתהיה נקמה, אבל היא מוגשת קרה. היא לא חייבת להיות מחר. היא לא חייבת אגב גם להיות בגזרת לבנון. הם כבר חטפו חיסולים שהם הגיבו אליהם מאוחר, אז אנחנו צריכים לפקוח כאן עיניים גם על זירות שהן לא בהכרח זירת לבנון. לאנשים האלה יש גם אורך רוח". 

במהלך השיחה התייחס גם לתגובה של חמאס למתיחות עם חיזבאללה: "התפיסה של סינוואר היא 'רע מה שקרה לנסראללה וכמובן אני מודאג'. הוא עצמו לא יודע לגמרי האם יכול להיות שלישראל יש עוד הפתעות שאותן היא יכולה להפעיל. הוא קם בבוקר והסיפור הוא מעורב, התחושה שלו יכולה להיות הקלה בגזרת עזה, אבל לישראל יש יכולות שצריך להיזהר".