בתקיפה מדוייקת אמש (שישי) מטוסי קרב של חיל האוויר, בהכוונה מודיעינית של אגף המודיעין, תקפו וחיסלו  את ראש מערך המבצעים ומפקד כוח רדואן של ארגון הטרור חיזבאללה, איבראהים עקיל, במהלך פגישה עם מפקדים מכוח רדואן בשכונת הדאחייה.  בנוסף לעקיל חוסלו בתקיפה 15 מחבלים נוספים בארגון הטרור חיזבאללה, ביניהם מפקדים בכירים בשרשרת הפיקוד של ׳כוח רדואן׳.

בין המחבלים שחוסלו אחמד מחמוד והבי (אבו חסין סמיר) אשר שימש כראש יחידת ההדרכה בכוח רדואן. מילא שורה של תפקידים בארגון הטרור ושימש כמפקד כוח רדואן בעשור האחרון עד תחילת 2024. היה ממתכנני ומובילי תוכנית ההתקפה ״כיבוש הגליל״, והיה שותף לקידום ההתבססות של חיזבאללה בדרום לבנון, תוך נסיונות לשיפור יכולות הלחימה הקרקעיות של הארגון. לאורך השנים, ובמהלך החודשים הראשונים של המלחמה, והבי תכנן והוציא לפועל פיגועי חדירה וירי רבים לשטח מדינת ישראל.

דיווחים על כ-100 תקיפות בלבנון; פגיעה ישירה בבית בגליל העליון

שרשרת הפיקוד הצבאית של חיזבאללה (צילום: דובר צה''ל)
שרשרת הפיקוד הצבאית של חיזבאללה (צילום: דובר צה''ל)

מפקדים מכוח ההתקפה של יחידת רדואן שחוסלו: סאמר עבד אלחלים חלאוי (חמזה אלע׳רביה) - מפקד מרחב ההתקפה בגזרת החוף, עבאס סאמי מסלמאני (סראג׳ עלי) - מפקד מרחב ההתקפה בגזרת קאנא, עבדאללה עבאס חג׳אזי (בלאל) - מפקד מרחב ההתקפה ברכס רמים, מחמד אחמד רצ׳א (נינוא) - מפקד מרחב ההתקפה בגזרת אלחיאם, חסן חסין מאצ׳י (אבו האדי מידון) - מפקד מרחב התקפה בהר דב.

בנוסף חוסלו בכירים בארגון ובמטה הכוח של רדואן: חסן יוסף עבד אלסאתר (באקר) - אחראי המבצעים בכוח רדואן, אשר הוביל וקידם את כלל מתווי הירי של הכוח, חסין אחמד חדרג׳ (סראג׳) - ראש המטה ב׳כוח רדואן׳ אשר היה מעורב בהעברות אמצעי לחימה ובהתעצמות הארגון.

צמרת מפקדי כוח רדואן שחוסלו בתקיפה (צילום: דובר צה''ל)
צמרת מפקדי כוח רדואן שחוסלו בתקיפה (צילום: דובר צה''ל)