פיקוד העורף הודיע הערב (שני) כי גם מחר לא יתקיימו לימודים במסגרות בחיפה וצפונה לה. זאת, לאחר יום קרב קשה במסגרתו נורו עשרות שיגורים לעבר ישראל, והרחבת טווח הירי לקריות, יקנעם ומטח אחד שנורה לעבר יישובי השומרון.

מוקדם יותר היום, הודיע דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי בהצהרה לתושבי לבנון כי מטוסי חיל האוויר עומדים לפגוע בבקעא - והזהיר את תושבי האזור להתרחק. זאת לאחר שמאות מטוסים משתתפים מאז שעות הבוקר בגל תקיפות נרחב נגד מטרות טרור של חיזבאללה בלבנון. על פי גורמים צבאיים, צה"ל יצא לתקיפה רחבה וייזומה לגריעת יכולות ותשתיות ארגון חיזבאללה. בצה״ל מציינים כי הם אינם תוקפים סתם בתים וזהו המבצע הרחב ביותר שבוצע מאז מלחמת לבנון השנייה ב2006.

אזעקות נשמעו גם ביהודה ושומרון: אריאל, קרני שומרון ויישובים נוספים, ומטח נורה גם לעבר אזור הכרמל ובקריות. כ-80 שיגורים זוהו תוך כשעה: עשרה שוגרו לעבר השומרון, כ-25 נורו לעבר הגולן, 15 למרחב המפרץ והגליל העליון, וכ-30 לעבר הגליל התחתון ומרכז הגליל.

בהצהרה שמסר דובר צה"ל, אמר כי הותקפו יותר מ-300 מטרות עד כה משעות הבוקר. "אנחנו ננקוט בכל צעדי הזהירות הנדרשים ונעדכן בכל שינוי באופן מיידי. מקיימים הערכת מצב בפיקוד העורף ונעדכן במיידית אם המצב ישתנה", מסר. בתוך כך, גורם ממשל לבנוני אמר לסוכנות הידיעות רויטרס: "היום היה הקטלני ביותר עבור אזרחים בלבנון - מאז סיום מלחמת האזרחים" .