מנהיג החמאס, הטרוריסט יחיא סינוואר, צפוי לשנות את מיקומו ברצועת עזה, כך דווח היום (שבת) בערוץ אל-ערביה. זאת, לאחר חיסולו הדרמטי אמש, של מנהיג החיזבאללה חסן נסראללה, בלב בדאחייה שבביירות. 

עוד דווח כי בעקבות החיסול, בארגון הטרור בעזה החליטו להגביל את אמצעי התקשורת שלו למסרים בכתב בלבד, מחשש כי גם סינוואר יחוסל ע"י ישראל. עוד החלטה שהתקבלה, כאמור על פי הדיווח, היא ניתוק הקשר, לפחות באופן זמני, עם הנהגת חמאס מחוץ לרצועה. 

30 שנות השקעה ייזרקו לפח? הדילמה הגדולה של משמרות המהפכה
מאחורי הקלעים של חיסול נסראללה: אלו השרים שהתנגדו לפעולה

בתוך כך, בצה"ל סבורים כי חיזבאללה ישנה את המבנה שלו. ההנהגה תידרש להיות מחולקת בין כמה דמויות, כאשר כבר עתה יש בלבול בתוך הארגון כיוון שכל רמת המפקדים של הארגון חוסלה. תחילה כל הצמרת שסביב נסראללה חוסלה ועתה גם הוא.

תקיפה בדאחייה בביירות (צילום :רשתות ערביות)

"אנחנו עובדים בתוכנית סדורה שהוצגה לקבינט ואושרה. זה החל ב-30 ליוני כשחוסל רמטכ"ל חיזבאללה, ואחר כך ב-25 לאוגוסט הייתה תקיפת מנע. אנחנו בתקיפות רחבות של גריעת אמל"ח ויכולות, וגם סיכולים. הפגיעה במטה המודיעין לפני ימים הפכה את החיזבאללה לעיוור - הוא לא רואה את המטוסים ומתקשה לראות את הפעילות שלנו. אנחנו מחלישים יום אחרי יום את חיזבאללה. יש לנו סל כלים ואנחנו נמשיך להתקדם יום אחרי יום, שעה אחרי שעה", אומרים בצה"ל.