במהלך הלילה ובמשך הבוקר נמשכים המטחים מלבנון לעבר שטחי ישראל, כאשר זוהו 10 נפילות במטולה. על פי דובר צה"ל בערבית, האזהרה לתושבי דרום לבנון נותרה בתוקף, והם מתבקשים להימנע מתנועה בכלי רכב מדרום לליטאני. בהמשך הבוקר נמשך הירי לגליל וכן לקריות.

במקביל, דובר צה"ל עדכן כי חיל האוויר הישראלי ביצע שורה של תקיפות ממוקדות בביירות, נגד אתרי ייצור אמצעי לחימה ותשתיות טרור של חיזבאללה. במהלך התקיפות, שנעשו בהכוונה מודיעינית מדויקת, הושמדו מספר אתרים שהיו ממוקמים מתחת לבנייני מגורים, מה שהביא לסיכון האוכלוסייה האזרחית באזור. צה"ל ציין כי התקיפות בוצעו לאחר שננקטו אמצעים לצמצם את הסיכון לפגיעה בבלתי מעורבים.

במהלך הלילה, איראן הזהירה את ארצות הברית שלא להתערב בעקבות המתקפה האיראנית לעבר ישראל, תוך ששר החוץ האיראני, עבאס עראקג'י, טוען כי כל פעולה חדשה מצידה תוביל לתגובה חמורה יותר.

בנוסף, רשת אל-מיאדין הלבנונית דיווחה כי ישראל חידשה את התקיפות ברובע הדאחיה בביירות. הפנטגון הודיע כי מזכיר ההגנה, לויד אוסטין, שוחח עם שר הביטחון הישראלי, גלנט, והביע הערכה להגנה המתואמת של ישראל וארצות הברית, אשר סייעה במניעת אבדות ונזקים משמעותיים.

כמו כן, דווח כי רקטה אחת נפלה בטח פתוח במרכז הארץ, מבלי להפעיל התרעות.