תיעוד ויזואלי יוצא דופן שנחשף אמש מאיר באור חדש את מתקפת הטילים האיראנית על ישראל. צלם ירדני, אשר מיקם בתבונה מצלמה בנקודת תצפית אסטרטגית, הצליח לתעד את מסלולם של הטילים האיראניים בעודם חוצים את המרחב האווירי של ירדן לפני יומיים.

הסרטון, שתיעד את אירועי הלילה הדרמטי, חושף שני גלי תקיפה. הגל הראשון נראה כמסיבי במיוחד, כאשר מספר רב של טילים נראו חוצים את רקיע הלילה בדרכם לעבר ישראל. הגל השני, שהגיע בשלב מאוחר יותר, אמנם היה פחות אינטנסיבי, אך עדיין בעל נוכחות משמעותית. המרכיב המרתק ביותר בתיעוד זה הוא האפשרות לצפות ביירוטים שהתרחשו מעל שטח ירדן. ניתן להבחין בבירור בנקודות אור המתפוצצות באוויר, עדות חזותית לפעילות מערכות ההגנה האווירית. 

אזהרה חריפה לישראל: המסר הקטלני שאיראן שיגרה לצד הטילים | דיווח

כזכור, כ-181 טילים בליסטיים שוגרו במתקפה נרחבת וחסרת תקדים שביצעה איראן משטחה. במבצע הגנה נרחב, יירט צה"ל בסיוע קואליציית מדינות בהובלת ארצות הברית את מירב האיומים. אולם, המתקפה הובילה לפגיעה משמעותית במוסך מטוסים בבסיס חיל האוויר בנבטים, כך דווח בסוכנות הידיעות AP. בתיעוד, שבוצע ע"י תצלומי לוויין, נראה חור גדול בגג אחד המבנים הסמוכים למסלול הראשי. כמו כן, בתצלומי הלוויין נראים גם שברי מבנה גדולים שמפוזרים בסמוך למקום. 

מהתצלומים לא ניתן לקבוע האם היו מטוסים במוסך בעת התקיפה. על פי הפרסום בסוכנות הידיעות, "חשיפת הנזק עשויה להשפיע על הערכות המודיעין בנוגע ליעילות ההגנה האווירית הישראלית ולהשלכות המתקפה האיראנית".