מלחמת חרבות ברזל: סרן בן ציון פלח ז"ל, שנפל ביום רביעי האחרון בקרב בדרום לבנון, הובא למנוחות היום (ראשון) בבית העלמין ניצני עוז. מאות מתושבי מועצה אזורית לב השרון ליוו אותו בדרכו האחרונה וחלקו לו כבוד בשיירת דגלים לזכרו.

פלח, בן 21 מניצני עוז, שירת כקצין לוחם בגדוד 202 של חטיבת הצנחנים. הוא הותיר אחריו זוג הורים, אח תאום ואח גדול נוסף. שני אחיו משרתים כעת בחזית הצפונית אף הם.

לאחר ארבעה חודשים שבהם נאבק על חייו: מת מפצעיו רס"ל במיל' ניר חדד
פאניקה בצמרת חיזבאללה: בכירי הארגון לא מוכנים להחליף את נסראללה

מוקדם יותר השבוע אביו, אייל פלח, ספד לו: "הוא היה גיבור ישראל, בכל רמ"ח איבריו. התחנך מגיל 15 בפנימייה הצבאית לפיקוד ליד בית הספר הריאלי בחיפה. זה מוסד שמחנך את דור העתיד של המפקדים בצה"ל. הוא התגייס לצנחנים לגדוד 202 ובמסלול מהיר הגיע לקצונה. פיקד על החיילים שהכשיר מהטירונות עד האימון המתקדם, אחר כך בעזה ומשם ללבנון".

תושבי לב השרון מלווים את בן ציון פלח ז''ל (צילום: באדיבות מועצת לב השרון)
תושבי לב השרון מלווים את בן ציון פלח ז''ל (צילום: באדיבות מועצת לב השרון)

עוד סיפר האב: "ילד יפה תואר, אהוב על כולם, אח תאום ללוחם בצה"ל ויש להם אח גדול נוסף שהוא צנחן בעצמו. נפל כשהוא ושני האחים שלו בחזית הצפונית. כל מה שיש לנו – נתנו. דאגנו להם דאגה אינסופית כבר שנה, מתחילת המלחמה כשהם נכנסים ויוצאים לפעילות. בן אהב לטייל והכיר כל פינה בארץ ברגליו. היה ספורטאי ונגן גיטרה מאוד מוכשר".