ההישגים של אוגדה 36 במהלך התמרון בלנון כללו השמדת המתחמים ההתקפיים של חיזבאללה ביראון ובמראון א ראס. נפגעו למעלה 150 מחבלים  שחוסלו. בצה״ל אומרים כי פגע במתחמי תת קרקע במרחב, אולם מציינים כי לא נמצאו מנהרות חוצות. 

באוגדה 36 מציינים כי נחשפו והושמדו תשתיות מבצעיות שכללו אמצעי לחימה רבים ומגוונים. נמצאו בתים שמהם יצאו כבלי הפעלה למטעים ששם היו משגרים שכוונו לישראל. מהבתים היה ניתן ללחוץ על מערכת הפעלה ובעזרת  הכבלים המשגרים היו מבצעים ירי לישראל. במבנים נמצאו טילים מסוגים שונים. מדובר במרחבים הקרובים לשטח ישראל ומהם ניתן היה לפגוע בשטח ישראלי. התמרון של הכוחות לווה בחשש של ירי נ״ט אולם בפועל ירי נ״ט היה פחות מסיבי יותר. 

למרות הכניסה הקרקעית ללבנון: לנתון הזה ממש לא ציפינו
תדהמה בצה"ל: לוחמים באולטימטום לנתניהו - "עסקת חטופים או שנפסיק לשרת" | דיווח

העבודה מול הנ״ט לבנון דרשה פעולה מאוד מדויקת. היא כללה הכנסה קודם של כוחות רגליים תפיסת נקודות שליטה ורק אחר כך הכנסת הרק״מ.

תקיפת המשגר ממנו בוצעו שיגורים לעבר קריית שמונה. קרדיט: דובר צה"ל (צילום :דובר צה"ל)

בצה״ל מתייחסים ליכולת הלחימה של ארגון הטרור חיזבאללה. הארגון נלחם נגד ישראל כבר במשך שנה והוא נפגע. "לא פגשנו את מראון  א ראס על כל יכולות ההגנה שלו. חלקן מהמבלים נפגעו, חלק עזו עזב וחלקו אחר נשאר להילחם. אתה רואה שהפיקוד והשליטה נפגע. בחלק מהמקומות ראינו את הכאוס את הבלבול של הדרג הנמוך שהיה בשטח מולנו", מסרו בצה"ל.