הטלוויזיה הממלכתית בסוריה דיווחה הלילה (חמישי) כי ישראל תקפה בעיר חומס שבמערב המדינה. שעה קלה קודם לכן, דווח ברשתות התקשורת הערביות כי ישראל תקפה גם בבעלבכ הלבנונית - כמאה קילומטרים מישראל.

מוקדם יותר הלילה, פרסם דובר צה"ל בערבית, אל"ם אביחי אדרעי, הודעה בחשבון ה-X שלו המזהירה את תושבי הדאחייה להתרחק עד 500 מטרים ממבנה בשכונה, שאותו צפוי צה"ל לתקוף. על פי דיווחים בלבנון, גם התקיפה האווירית בביירות כבר החלה. 

כזכור, אתמול נהרגו במטח ששוגר לעבר קרית שמונה רויטל יהוד בת ה-45 ובן זוגה דביר שרביט בן ה-43, תושבי העיר. השניים נפגעו אנוש מפגיעת רסיסים, ולצוות מד"א שהגיע לזירה לא נותר אלא לקבוע את מותם. יחד עם יהוד ושרביט, נהרגו גם שלושת כלביהם.

רויטל יהוד ודביר שרביט (צילום: באדיבות המשפחה)
רויטל יהוד ודביר שרביט (צילום: באדיבות המשפחה)

מוקדם יותר מטח של כארבעים רקטות שוגר מלבנון לעבר חיפה והקריות. מד"א דיווח על ארבעה פצועים: נער בן 16 במצב בינוני, וארבעה פצועים באורח קל מרסיסים. רוכב אופנוע בן 36 נפצע קל בתאונת דרכים בזמן האזעקה.

בשעות הבוקר זוהו כ-32 שיגורים לעבר יישובי גבול הצפון, קיסריה ויישובי חוף הכרמל. רוב השיגורים הללו יורטו. עוד קודם לכן, בלילה, המיליציות הפרו-איראניות בעיראק לקחו אחריות על ארבע מתקפות כטב"מים (כלי טיס בלתי מאוישים): שתיים ברמת הגולן, אחת בצפון ואחת בדרום.