לאחר שדובר צה"ל, תת-אלוף דניאל הגרי, חשף אמש (שני), בהצהרה לתקשורת כי "מתחת לבית החולים א-סכל בביירות, נמצא אחד מהבונקרים של נסראללה. שם מאוחסנים לפחות חצי מיליארד דולר בשטרות ובזהב". הצהרתו עוררה סערה בתקשורת הלבננונית והעולמית שמיהרו להכחיש את "ההאשמות הישראליות", דובר צה"ל בערבית, אל"ם אביחי אדרעי הגיב להכחשות. 

מנהל בית החולים א-סכל, פאדי עלמה, מסר לכלי התקשורת אל-ערבי אל-ג'דיד לאחר הצהרתו של הגרי: "ההאשמות הישראליות בנוגע לבית החולים חסרות בסיס, אבל נאלצנו להתפנות". אחרי הפרסום בית החולים א-סכל הזמין עיתונאים וקיים סיור הבוקר, כדי להכחיש את טענותיו של הגרי. 

אחת מהעיתונאיות שהגיעו לסיור הינה כתבת של רשת ה-BBC. בסיורה אמרה: "אני נמצאת בקומה מינוס 2 של בית החולים א-סכל, הכל כאן פתוח עבורנו כדי שנסתכל, אפילו חדר המתים היה נתון לרשותנו ואיפשרו לנו לפתוח את המגירות כדי שנראה שאין שם כלום". עוד הוסיפה: "הרופאים פתחו עבורנו קופסאות של תרופות וציוד, הם עשו זאת כדי להוכיח שאין כאן שום דבר".  

התקשורת הלבנונית הצטרפה להכחשות ופרסמה תיעודים של רופאים וצוותים מבית החולים א-סכל שטענו: "אין שום בונקר מתחת לבית החולים". העיתונאים הציגו ציוד רפואי ואמרו: "אלו לא טילים אלו בלוני חמצן, אין כאן שום דבר". 

אבל אז הגיע אל"ם אביחי אדרעי, דובר צה"ל בערבית שצייץ ברשת ה-X את ההנחיות הנכונות והאמיתיות לכניסה למכרה הזהב של נסראללה והדגיש שהכניסה אליו היא בכלל לא מבית החולים: "לכל העיתונאים בביירות כולל אלו שהשתתפו בסיור התקשורתי היום בבית החולים א-סכל -אלה ההנחיות כניסה לבונקר של חיזבאללה אותו חשפנו אתמול". 

"על פי המידע העומד לרשותנו, אחת הכניסות לבונקר התת קרקעי של נסראללה בו מאוחסנים יותר מחצי מיליארד דולר בכסף וזהב נמצאת בקומת המרתף בצד המזרחי של בניין אל-חאמדי שנמצא דרומית לבית החולים. קומת המרתף בקומה מינוס 2". מסר אדרעי בהודעתו. 

אביחי אדרעי הדגיש: "ייתכן והכניסה מוסתרת באמצעים שונים על מנת להקשות על מציאתה. מזמינים אתכם לאתר את המקום שבו חיזבאללה מחזיק כסף שרובו שייך לעם הלבנוני".

גם בסרטון האילוסטראציה שפרסם דובר צה"ל, דניאל הגרי אמש בהצהרתו ניתן לראות בבירור כי הכניסה אל הבונקר אינה מתוך בית החולים עצמו אלא ממבנה סמוך. 

אחד הבונקרים של נסראללה (צילום: דובר צה"ל)