עדכונים חיים

שני פצועים קל-בינוני מפגיעת כטב"ם במפעל ביטחוני סמוך לעכו

מטוסי קרב תקפו בדאחיה שבבירות אתרים לייצור ולתחזוקת אמצעי לחימה ומחסן אמצעי לחימה של חיזבאללה. צה"ל יירט כטב"ם ששוגר ממזרח והפיל שניים נוספים מלבנון

פגיעת כטב"ם בצפון פגיעת כטב"ם בצפון (צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')
פגיעת כטב"ם בצפון צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א'

שני פצועים קל-בינוני מפגיעת כטב"ם במפעל ביטחוני סמוך לעכו

חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול לשני גברים בני כ-60 ו-30 ופינו אותם לבית החולים.

חובש בכיר במד"א אייל בויס סיפר: "כשהגענו למקום הובילו אותנו אל 2 הנפגעים שנפצעו מרסיס. גבר בן 61 נפצע באורח בינוני בפלג גופו העליון וגבר בן 31 נפצע באורח קל בידו, הם היו בהכרה מלאה. הענקנו להם טיפול רפואי ולאחר מכן פינינו אותם באמבולנסים של מד"א לבית החולים כשמצבם בינוני וקל. במקום טיפלנו בעוד מספר נפגעי חרדה״.

שקד שדה

אזעקות הופעלו בגליל המערבי מחשש לחדירת כלי טיס עוין

מעריב אונליין

צה״ל תקף תשתיות טרור לייצור ואחזקה של אמצעי לחימה בדאחיה

במהלך הלילה מטוסי קרב של חיל האוויר בהכוונה מודיעינית מדוייקת של אגף המודיעין, תקפו בדאחיה שבבירות אתרים לייצור ולתחזוקת אמצעי לחימה ומחסן אמצעי לחימה של ארגון הטרור חיזבאללה. במהלך היממה האחרונה מטוסי קרב של חיל האוויר בהכוונת פיקוד הצפון חיסלו כ-70 מחבלים ותקפו יותר מ-120 מטרות טרור של ארגון הטרור חיזבאללה.

מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו תשתית צבאית בשימוש היחידה האווירית של חיזבאללה (127) וחוליית מחבלים של היחידה בדרום לבנון. במהלך פעילות של כוחות אוגדה 146, בסגירת מעגל מהירה, כלי טיס של חיל האוויר תקף מבנה ממנו זוהו מחבלים יורים לעבר הכוח שפעל בשטח. 

אבי אשכנזי

שני כטב"מים ששוגרו מלבנון הופלו בשטחים פתוחים בגליל המערבי, כטב"ם מכיוון מזרח יורט לפני שנכנס לארץ

אבי אשכנזי