ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הבוקר (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה כי " יש לנו מדינה אחת, יקרה וחשובה לכולנו. יש בנינו ויכוח יסודי על הרפורמה המשפטית אבל אנחנו עושים מאמץ לפתור את הוויכוח הזה בהידברות, ברצון טוב של 2 הצדדים אפשר להשיג הסכמות ואני נותן לכך גיבוי מלא".

לא הרפורמה המשפטית או הביטחון: זו הסוגייה הדחופה לכמחצית מהציבור | סקר "מעריב"
על רקע עצירת קידום הרפורמה: אלו החוקים שהממשלה תקדם בשבוע הבא

על המצב הכלכלי הוסיף נתניהו וטען כי "דווקא בימים אלה ישראל יכולה וצריכה להסתער קדימה. התקציב הדו שנתי יביא ליציבות כלכלית ויזניק את המשק להישגים חדשים". על המתיחות הביטחונית הדגיש ראש הממשלה: "לא ניתן לאיראן לכרוך טבעת חנק של טרור סביבנו. נפעל נגד התוקפנות של איראן ושל שלוחות הטרור שלה. בנוסף, נקים את המשמר הלאומי ונביא תקציב להוספת שוטרים כדי להשיב את הביטחון האישי של אזרחי ישראל, לרבות בחברה הערבית".

קודם לכן, אמר השר שלמה קרעי בכניסה לישיבת הממשלה: "אם לא יהיו הסכמות, אנחנו לא רוצים לחיות במדינה שבה מיעוט שיודע להתנהל בכוח כופה את דעתו על הרוב. לא יודע אם המפגינים רובם ככולם, יש מיעוט שכן היה רוצה אנרכיה, אבל רובם לא היו רוצים לחיות במדינה שכל דאלים גבר".

בתוך כך, הממשלה אישרה את מינויו של הפרופ' ירון פלוס לתפקיד ראש הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, זאת לאחר שנבחר פה אחד בוועדת האיתור. בתום ישיבת הממשלה נפגש עימו ראש הממשלה נתניהו ואיחל לו הצלחה בתפקיד.