לאחר שבמבצע 'מגן וחץ' של צה"ל ברצועת עזה במהלך הלילה חוסל המחבל ג'אהד ענאם שהיה אחראי לתכנון הפיגוע בו נרצחו טלי חטואל ז"ל ובנותיה ב-2004, הבעל דוד חטואל הגיב לחיסול ואמר: "מודה בשמי ובשם המשפחה כולה לקב"ה ולכוחות הביטחון, על החיסול של מי שהיה אחראי לתכנון הפיגוע הרצחני של אשתי טלי וארבע בנותינו הילה, הדר, רוני, ומירב הי"ד, לפני 19 שנה בדיוק".              

עוד הוסיף: "מועבר בכך מסר ברור למרצחים שעם ישראל תמיד יגיע למי שפוגע בו. כל עוד הם פוגעים בנו לא יהיה להם מקום בטוח על פני האדמה. אנחנו באים מתוך ערכי נצח ולא מתוך נקמה. כמאמר הנביא 'וניקיתי דמם לא ניקיתי וה' יושב בציון'".

ח"כ אלמוג כהן, קרוב משפחתה של חטואל ז"ל, פרסם גם הוא תגובה בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "לא אשכח את היום הארור ההוא, היום שבו השמיים היו שחורים, קרובת משפחתי היקרה טלי חטואל הי"ד נרצחה באכזריות בלתי נסבלת עם בנותיה הילה הדר רוני ומירב הי"ד, ללא שום סיבה, רק על היותם יהודים, משפחה שלמה נמחקה בידי האויבים הארורים. מאז משפחתנו כבר אינה אותו דבר. אמש בזכות מבצע מדויק של צה"ל חוסל המחבל שתכנן, הכווין וסיפק את הנשקים לרצח האכזרי והביא לסגירת מעגל אחרי כ-20 שנים. אני מודה לרוה״מ ולשר הבטחון על סגירת החשבון".