כמדי יום, גם הבוקר (שלישי) בן כספית וינון מגל פתחו את תוכניתם ב-103FM בדיון על שלל העדכונים בזירה המדינית והפוליטית. השניים שוחחו על הרפורמה במערכת המשפט ולהפגנות כנגד ההתקדמות בחקיקה. ינון טען כי "עוד עדויות מצטברות על זה שהמהלך שלכם תוכנן לפני שהוצגה הרפורמה המשפטית".

בהמשך, הוסיף ינון: "התקופה הזו מופלאה כי האמת יוצאת לאור. זה פשוט תענוג, מה יותר מזכך מלראות את האמת יוצאת לאור? צריך להגיד ברוך השם. חומש חזרה אחרי 18 שנה, וצריך לברך גם על זה. בהחלט יש למה להשוות עם מה שאתם עושים עכשיו, אתם מעודדים את הכאוס ואתם תשפכו את הדם. זה יקרה. אתם מעודדים את האירוע, זה ההבדל. הכל נרשם, אנחנו סלדנו מההתנהגות הזו. לא נסלח לכם על זה. זה יכול להיגמר הרבה יותר גרוע, אתם תהיו אחראים על מה שיקרה".  

בתגובה, השיב בן: "עכשיו יש ניסיון פתטי להוכיח שהמחאה תוכננה, בסוף יוצאים כבר 21 שבועות מאות אלפים. גם עכשיו, כשלכאורה הכותרות מבשרות שהרפורמה מתה. אתמול בסיעת הליכוד חבורת עלובי הנפש הזו שוקלת לאסור הפגנות מול ביתם של פוליטיקאים. אתה קולט? אחרי שנה שלמה עם מכונת רעל שפשוט לא נראתה כמותה. מילא ליצנים בכלכלה, בביטחון ובמישור הבינלאומי, הם בתוך הדבשת של עצמם והם לא רואים אותה".

"אתה ההמשך של אדיר מילר של אתמול", האשים כספית. "כל הכוכבים של מכונת הרעל הם בני בית, האנשים האלה הם חלק מהמנגנון. לא גיניתם ולא סלדתם, בניתם את מכונת הרעל אולי הכי עוצמתית שהייתה בעולם המערבי".