המבצע בג'נין: ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב (שני) לתחילת המבצע של כוחות הביטחון לפנות בוקר בג'נין, זאת לאחר גל הטרור שתקף לאחרונה את ישראל. את הדברים נשא במהלך אירוע בשגרירות ארצות הברית, לכבוד יום העצמאות של המדינה שיחול מחר. 

לאחר חילופי אש: כוחות פרצו למסגד ואיתרו בורות טרור במקום
"הם חשבו שלא הכרנו": כך צה"ל הפתיע את המחבלים בג'נין

"מהלילה האחרון החיילים הישראלים מנסים לנטרל גורמים שמאיימים על המדינה שלנו", ציין והוסיף: "בחודשים האחרונים, ג'נין הפכה לעיר מקלט לטרור. איננו מוכנים לקבל זאת ואנו שמים לכך סוף. בשעות אלו כוחותינו פועלים בנחישות ובעוצמה בג'נין".

עוד הוסיף על פעילות הכוחות בשטח: "הכוחות פועלים כעת בלב מחנה הפליטים. הם מחסלים ועוצרים מחבלים, משמידים מפקדות. אין מקומות חסינים לטרור. אנחנו פועלים נגד המחבלים תוך מאמץ תמידי להימנע מפגיעה בבלתי מעורבים".

הוא שלח מסר לגורמי הטרור: "אנו קובעים משוואה חדשה מול הטרור כל הזמן. העיקרון שמנחה אותנו הוא פשוט. כל מי שרוצח ישראלים או זומם לעשות כך, מקומו בכלא או בקבר. כל מי שפוגע בנו כל מי שמשלח טרור נגדנו, דמו בראשו. מבצע בית וגן ימשך ככל הנדרש, עד להשלמת המשימה. כולנו מחזקים את החיילים, את לוחמינו האמיצים. בשם העם כולו אני מצדיע לכם". 

כמו כן, התייחס נתניהו לידידות הממושכת עם ארצות הברית: "אני רוצה להביע את ההערכה העמוקה שלי לידידות עם ארצות הברית. חברות בלתי ניתנת להחלפה. שילוב הפעולה הביטחוני מעולם לא היה טוב כפי שהוא כיום. אין לישראל ידידה טובה יותר מישראל, וכך גם ארצות הברית. אנחנו עובדים ביחד גם בשביל לקדם את תחום הטכנולוגיה, שתכריע מי יוביל את העולם במאה ה-21".