ינון מגל וחיים לוינסון שבו לשעה השנייה של תכניתם ב-103FM הבוקר (ראשון) ודנו במתיחות הגואה בין היהודים לפלסטינים, בצל העימותים החוזרים ונשנים בין מתנחלים לערבים בשטחי איו"ש. 

מעצרו של יחיאל אינדור הוארך בחמישה ימים; הוסר החשד למניע לאומני

לוינסון אמר: "כולנו נגד הטרור הערבי, אבל לא כולנו נגד הטרור היהודי. אנחנו רואים לאט לאט יותר אנשים כמו אלישע ירד, שעבד בכנסת. למה המלחמה שלכם בעליון? אתם רואים אותם כמי שמגנים על הערבים, חלומכם שאם לא היו את האמריקנים, הבינלאומי והשמאלנים, הייתם מעלים את הערבים למשאיות וזורקים אותם לסוריה". 

ינון השיב לו, ותקף: "אתה שוב מעוות את המציאות, אף אחד לא היה מדבר על גירוש ערבים אם לא היה פה טרור. מדברים על גירוש מחבלים, על גירוש רוצחים, על להפסיק את הטרור, אתם לא מבינים את הסיטואציה ואתם מאשימים את היהודים שהם רוצים לגרש את מי שרוצים לרצוח אותנו. מה אתה משווה בגלל?"

חיים ענה: "ליהודים פה יש צבא שהוא זה ששומר על ביטחונם, ולערבים אין. אני רואה מספר חברי כנסת שיושבים בממשלה הזו, שתומכים במעשים הללו באופן גלוי. אתם חושבים שלערבים אין זכות לחיים בארץ, זה לא רק קשור לטרור. תפסיק לבלבל במוח". 

ינון לא נותר חייב: "אף אחד לא היה מדבר כך על ערבים אם הם לא היו רוצים לגרש אותנו מפה ולחסל את המדינה. הם רוצחים ביהודים, הם רוצים לעקר מפה את הזהות היהודית והישראלית ולבטל את מדינת ישראל, ואתה כל הזמן ממשיך עם אלישע ירד. אתה מבין כמה זה מעוות התפיסה שלכם? כל היום על היהודים. אתם שונאים אותנו, אתם שונאים את הציונות הדתית, את המזרחית, את הפריפריה. זאת האמת". 

חיים: "מי שמלא שנאה זה אך ורק אתה. הבעיה שלי עם החרד"לים זה שהם נדחפים לחיי. אל תידחפו לחיי, לא אידחף לחייכם. מי מונע מכם להעיף את הערבים מהכנסת? העליון. מי רוצה שהערבים לא יצביעו? חלומכם. עכשיו תגיד לי שזה טרור. כל עוד יושב תומך טרור בממשלה שלכם, אנא אל תטיף לי מוסר".

ינון: "קודם כל אתה מודה שבלי ערבים בעם ישראל הפסדתם. אני יודע שזה לא חשוב לך עם ישראל, הוכחת שאתה מתבולל. אנחנו לא נגד בחירה וייצוג של ערבים בכנסת, יש אחלה ערבים, אנחנו נגד טרור. יש חוק, מי שלא מכיר במדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית". 

חיים שאל לסיום: "פורוש ואבי מעוז מכירים בעם ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית?"