ראש המל"ל צחי הנגבי עורר סערה בשבוע שעבר, לאחר שנחשפו הקלטות של שיחה אשר ערך עם משפחות חטופים ובה אמר כי הממשלה הנוכחית ככל הנראה לא תצליח להשלים עסקה להחזרת יקיריהם ואף גער בחלק מהנוכחים במהלך המפגש. היום (ראשון), הוא גם חטף מחברתו למפלגת הליכוד טלי גוטליב.

בת דודתו של צחי הנגבי תוקפת: "גם אמא גאולה הייתה מתביישת בך"

כך צייצה חברת הכנסת בחשבון ה-X (טוויטר לשעבר) שלה: "צחי הנגבי לא מייצג אותי או את הקואליציה ואינו מוסמך לדבר בשמי! אין לי מושג מי שלח את הנגבי, שהתחייב שחמאס מורתע בעזה ל-15 שנה, לדבר עם משפחות חטופים. ככל שהאמירה שלו (שלא הוכחשה על ידו) שסקרים בעד הפסקת לחימה ישפיעו על עסקת חטופים, שהיא אמירה שקרית נוראית ומנותקת מהעובדות, הרי שיש לפטרו לאלתר!".

היא הוסיפה: "באשר לוועדת חקירה, להנגבי אישית יש סיבה לדאגה, והוא אכן יצטרך להסביר איך התחייב בשידור כי חמאס מורתע ואין סיכוי שיתקוף ולמה אמר שהוא מודע לכך שישראל מעבירה כסף לרש״פ, שמעבירה לחמאס ׳אך זה הרע במיעוטו׳. הנגבי היה שותף מלא לקונספציה השגויה בעליל ולא תהה אודות חוסר ביסוסה לרגע".

"רק מי שיש לו סיבה לדאגה לא ירצה ועדת חקירה. אני עם אנשים כאלה לא הייתי ממשיכה דקה! אמרתי להנגבי זאת בפניו ואף לרה״מ. לעם ישראל מגיע לדעת את האמת בהקשר לתופת הנוראית שבאה עלינו! השב"כ, אמ״ן, המטככ״ל, המוסד והמלל - כולם חייבים לעם ישראל תשובות, לפני שיסיימו לחקור את עצמם ולזהם את כל חומרי הראיות", סיכמה גוטליב.