חבר הכנסת ניסים ואטורי התראיין היום (רביעי) בתוכניתו של גדי נס ברדיו צפון 104.5 FM, והתייחס למצב הבלתי נתפס של מפוני הצפון. "יכול להגיד בלי לחשוף מידעים לדעתי בשבועות הקרובים זה יתכנס לתוך מערכה כדי לשחרר אותנו מחיזבאללה להעיף אותם מהצפון- אין ברירה אחרת", ציין. 

השופר של חיזבאללה טוען: הסכם עם החמאס הוא רק עניין של זמן | דיווח
בחיזבאללה הבינו את המתנה שהעניקה להם הממשלה - והתחילו לפעול

כמו כן, ביקר בחריפות את הצבא: "כי הצבא מדבר על הסכמי שלום, מתעסק בפוליטיקה. הם מדברים פוליטיקה ואנחנו מדברים ביטחון, מה יהיה?". עוד הוסיף: "צריך להחזיר את עופר וינטר לצבא, הוא צריך לנהל את הצבא ולא להוציא אותו החוצה כי הוא מדבר בשפה שונה קצת".

בנוסף, תקף את את אמירותיו של שר הביטחון יואב גלנט בנוגע ל"קו האדום" מול לבנון: "הקו האדום התגלה כקשקוש. זה לא קו זה גומייה. צריך להבין כשאנחנו מדברים מול האויב ומכריזים כל מיני הכרזות, כדאי שנעמוד בדברים", המשיך, "חיזבאללה צריך להביו שיגיע היום שאנחנו נפרק את לבנון, כי אין מצב כזה שהם יבנו רצועת ביטחון בתוך ישראל".

פעילות צה"ל בציר פילדלפי (צילום :דובר צה"ל)

לסיום, אמר: "גם העם שלנו צריך להיות חזק, אי אפשר לדבר על 'היום שאחרי'- אנחנו ביום הזה, היום צריך לסיים עם עזה ולעבור לחיכוך. הגיע הזמן שאנחנו נילחם באוייבים שלנו אנחנו הולכים לתקופה מאוד קשה, ואנחנו צריכים להתגבר על זה- אין לנו ברירה למען הילדים שלנו והנכדים שלנו, חייבים לנצח".