ינון מגל וברק סרי פתחו הבוקר (ראשון) את תכניתם בשיחה על הביקורת שהוטחה בראש הממשלה בנימין נתניהו, זאת לאחר שמיהר אמש להגיע אל בית החולים שיבא, על מנת לבקר את החטופים שחולצו במבצע הדרמטי. "הרצוג הקדים את נתניהו בשיחה עם נועה ארגמני, ואני חושב שזה היה שבר גדול בקיסריה. שתי דקות אחרי זה נתניהו, וכמה דקות אחרי אנחנו מתבשרים שהוא בדרך לתל השומר. שמחה גדולה. אני בעד", תקף סרי. 

מבצע שחרור החטופים הוכיח שוב מה הדבר הכי חשוב לטפל בו
השמחה לא שלמה: "נועה ארגמני לא יכולה לתקשר עם אמה"

מגל כי "הקטע הפסיכוטי הוא שמשתחררים חטופים, ופיד שמאל עסוק בביבי. סוג של מחלה חשוכת מרפא, אני לא מבין מה הטירוף לכם. השתחררו יהודים משבי שהיה יכול להימשך שנים. הוצאת 4 אנשים מהגיהנום, והם עסוקים בלמה הוא בא. איזו מחלה. תירגעו, מה יש לכם?".

שיחת הוידאו המרגשת בין שלומי זיו לאשתו וחברו (צילום :שימוש לפי סעיף 27א')

עם זאת, סרי המשיך בביקורת החריפה שלו כלפי התנהלות נתניהו: "יש כאן משהו לא רק מאנשי השמאל, אלא מהמשפחות. שמעתי אנשים שבאים עם טענות קשות מאוד, שכשהיגעו בשורות קשות לא ראינו את נתניהו מחלל שבת. נתניהו קיבל החלטה על מבצע מורכב, שאפו.

אבל האחריות שלו היא לדברים הטובים ולדברים הלא טובים. וכשקורים דברים טובים, אין כמו נתניהו להיות ראשון לקופצים ולמתחברים לניצחון. אך כשיש בשורה רעה על חטופים שנהרגו, לקח לו 24 שעות עד שהוציא הודעה. לבשורות רעות הוא לא מתחבר בכלל". בתגובה, ענה מגל: אם אתה הראש אתה אשם, אתה שיחקת אותה".