דיון סוער נערך היום (רביעי) בין חבר הכנסת חנוך מילביצקי (הליכוד) לבין השר לשעבר נחמן שי (העבודה, קדימה) באולפן כאן חדשות. במהלך הדיון תהה חה"כ הנסער מי הוא השר לשעבר ומה תפקידו, ואף שאל אותו "אתה אי פעם נבחר למשהו". שי בתגובה: "תעשה גוגל ותלמד עם מי אתה מדבר". 

חיזבאללה יתקשה להתאושש: ישראל חדרה לקודש הקודשים של נסראללה   
מתחת לרדאר: הרמטכ''ל הלוי נפגש עם קצינים ממדינות ערב בבחריין | דיווח

חנוך מילביצקי (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)
חנוך מילביצקי (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

במהלך דיון בפאנל באולפן כאן חדשות קיבל ח"כ מילביצקי את רשות הדיבור וטען: "את החיזבאללה צריך להרוג ולחסל. לא לדבר. לא להקשיב. לא לעשות הסכמים. ככה מתייחסים לטרוריסטים". 

השר לשעבר נחמן שי קטע אותו בדבריו ואמר: "מה זאת אומרת להרוס את החיזבאללה? לא הבנתי", ככל הנראה בניסיון להטיל ספק בישימות הצעתו של מילביצקי. מכאן התלהט הדיון. מילביצקי טען בשצף כי עמדתו של שי "תבוסתנית" וכי הוא "מדבר בלי ידע", "עושה דה-מורליזציה" ו"מדבר דברי בלע על הצבא". 

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

נחמן שי (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)
נחמן שי (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

נחמן שי ניסה להשחיל מילה כמה פעמים לאורך דבריו הזועמים של חה"כ, ללא הצלחה. גם המגישה, יערה שפירא, שחשה צורך להזכיר לח"כ שלא מדובר בנאום בכנסת, ניסתה להרגיע את הרוחות כמה פעמים ונחלה כישלון. אחת מחברות הפאנל אמרה לח"כ: "אתה דוגמה לשלטון שמביך את עצמו באולפן. מביך את עצמו". מלביצקי בתגובה: "את מביכה". 

אם מכאן חשבתם שאין לאן לרדת, אז דווקא יש. כשסוף סוף קיבל שי את רשות הדיבור, אמר: "אני לא יודע מי אתה. אני לא יודע מי אתה שמסמיך אותך להחליט מי מבין, מי לא מבין, מי יודע, מי לא יודע". דבריו אלו עוררו את זעמו של ח"כ, הזועם ממילא, שהשיב: "אני נבחר ציבור. אתה פעם נבחרת לאנשהו?". 

שי ההמום חשב תחילה שמלביצקי "צוחק ממנו" ותהה האם חה"כ היה "בארץ בשנים האחרונות". כשהבין שלא מדובר בבדיחה ושמילביצקי אכן לא יודע מי הוא ומה היה פועלו, השיב שי: "תגיד אתה חבר כנסת או קשקשן? אני נבחרתי 5 פעמים בפריימריז. שמעת? אתה יודע מה, יש לי הצעה בשבילך. תעשה גוגל. שמעת? גוגל. ותלמד בגוגל עם מי אתה מדבר". 

החברים ניסו להרגיע את הרוחות ולחזור לדיון מכבד, אך עד מהרה ויתרו על הניסיון.