נציגי הקואליציה הנוכחית נתקלים לא פעם במחאה ציבורית כאשר הם מגיעים למקומות פומביים, החל מאז הקמת הממשלה. זה מה שקרה היום (חמישי) גם לחבר הכנסת דני דנון בבית קפה ברמת השרון, כאשר חברת מועצת העיר רמת השרון הדר שוייצר ניגשה אליו והתחילה לגעור בו. לצד קולות התמיכה במוחאת כנגד מי שמיועד להיות השגריר הבא של ישראל באו"ם, היו כאלה שגינו את פעולותיה וביניהם גם כתב חדשות 12 ירון אברהם.

ח"כ דני דנון תוקף את ההחלטה בהאג: "מבצעים טרור דיפלומטי"

בתיעוד, שהפך לויראלי, נראה דנון יושב בבית הקפה ״רביבה וסילביה״ ברמת השרון, כאשר שוייצר ניגשה אליו והתחילה לגעור בו: "אין לך בושה?! הפקרתם את החטופים, חוק גיוס, איך אתה לא מתבייש לשבת פה? אתם הורסים את המדינה. אתה לא תשב פה בלי בושה. פשוט תתבייש, איך אתה לא מתבייש לשבת בבית קפה?".

עוד היא אמרה: "יש חטופים. חיילים שלנו נהרגים. העתיד של הילידם שלנו הולך לעזאזל. ואתה יושב פה בבית קפה. איך אתה לא מתבייש, אני לא מבינה את זה. אין לכם בטשה, נגמרה הבושה במדינה הזאת. מתה. מה שחשוב עכשיו זה חוק הרבנים, נכון? אתם רוצים רבנים. תתביישו כולכם, כל ה-64".

דנון מצידו, לא הגיב ממש לדבריה והאזין בסבנלות יחסית. צוות המקום ניסה לעצור את חברת מועצת העיר ונאמר לה, בין היתר, "יש פה חופש התנועה ואת צריכה לכבד את זה". למה ששוייצר הגיבה: "לא, אי אפשר, אין להם בושה לשבת פה. המדינה הזאת זה העתיד שלכם". היא אף עודדה מבלים אחרים בבית הקפה להצטרף למחאה שלה: "למה אתם ממשיכים לשבת?! תקומו".

ברשתות החברתיות, שוייצר זכתה לתמיכה גדולה מצד מתנגדי הממשלה. אחד ממובילי ארגוני המחאה, רן הר נבו, שיתף את התיעוד וכתב: "דני דנון הגיע הבוקר לפגישה בבית הקפה 'רביבה וסילביה' ברמת השרון. הדר שוייצר, חברת המועצה, הייתה שם ופשוט לא יכלה לעמוד מנגד. נבחרי ציבור בלי בושה. לא ניתן לכם מנוחה עד שתחזירו את המנדט".

מי שבא להגנתו של דנון, הוא הכתב המדיני של חדשות 12 ירון אברהם. הוא שיתף את הציוץ של הר נבו וכתב: "קורא פה את התגובות. היא לא מלכה ולא אמיצה. יותר לכיוון של חצופה ואלימה. דני דנון יכול לשבת בבית קפה בלי להיתקל במופע הברוטאלי וחסר המעצורים הזה".