לאחר שנעלם מהמסך בשמונת החודשים האחרונים, עיתונאי חדשות 13, ד"ר אבישי בן חיים, התראיין היום (ראשון) לאדם שפיר בתוכנית 'הצינור' והגיב על תחקיר "הרמזור" של רביב דרוקר אודות מעשיה של מירי רגב במשרד התחבורה. 

נתניהו חושף בראיון בערוץ 14: "המלחמה בשלב העצים עומדת להסתיים"
משפחת נתניהו מבקשת מהשב"כ: אבטחה לכל החיים | בן כספית

"מירי רגב היא נציגת ציבור חשובה ואני לא אצטרף למתקפות עליה", אמר. "אני לא מוכן שההגמוניה תקבע לי את השיח. אני לא אהיה מהאנשים כאלה שבונים את הדימוי שלהם על זה שאני מגנה מישהו מהמחנה שלי או משהו, אני לא אפול לדבר הזה".

כשהתבקש להתייחס בכל זאת לתחקיר, אמר: "אני חושב שהפרסומים על מירי רגב יושבים על סנטימנט אנטי-מזרחי עמוק של ניסיון לבטל את זכות השותפות המזרחית בדמוקרטיה. אחרת זה לא היה נגמר במירי רגב".

כשנשאל האם יש איזו פעולה שמנהיג ציבור ימני מזרחי יעשה שאתה תגנה אותה כי היא מספיק חמורה? אמר "כן יש הרבה דברים", אך בהמשך הראיון חשף כי בכלל לא צפה בתחקיר. 

כזכור, בן חיים העניק בסוף השבוע האחרון מספר ראיונות במטרה לקדם את ספרו החדש "חרדים – דע את האוהב". בראיונות התייחס לאירועי שבת שמחת תורה, לקשר שלו עם נתניהו ודחה את הטענה כי התיאוריה שלו על "ישראל השנייה", עודדה את הקרע בעם.

 מי שהגיב לדבריו הוא העיתונאי אמנון לוי, שעבד בעבר עם בן חיים. לוי כתב: "אף פעם לא החשבתי עצמי לתמים, אבל הפעם נפלתי. לתומי האמנתי שאבישי בן חיים שותק כי הוא מתבייש. הוא מצטער. הוא מתפכח מהביביזם הפופוליסטי שלו. כלום ושום דבר. לא למד כלום לא הפנים שום דבר. נשאר ביביסט עיוור נטו. תמים שכמותי. לא מתאים לי".

בן חיים השיב ללוי כדרכו: "אוהב אותך וסולח לך על דברים שעשית ואמרת. קרא את הספר לפחות, בלי קשר. בטוח שתדע להעריך אותו". לוי לא הרפה והמשיך: "אני לא זקוק לסליחתך. אבל אתה חייב לבקש סליחה מישראל השנייה, הכואבת והפצועה, שאת עניינה הצודק לקחת וסירסרת בו למען המשיח הפוליטי שלך ביבי. במו ידך הכתמת מאבק של רבים וטובים שעמלו שנים למען שוויון הזדמנויות בארץ הזו".