מלחמת חרבות ברזל: חבר הכנסת לשעבר עפר שלח שוחח היום (שלישי) עם אודי סגל וענת דוידוב בתוכניתם ב-103FM ופרש את משנתו על התנהלותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו על רקע ניהול המלחמה ופרשת הצוללות.

אחותו של איסמעיל הנייה נהרגה בתקיפה ברצועת עזה | דיווח
ממשל ביידן באזהרה חריגה לחיזבאללה: "לא נוכל לעצור מלחמה כוללת"

בפתח הראיון אמר: "כשוועדת חקירה מוציאה מסמך כזה, האנשים שהוזהרו מוזמנים להיוועץ בפני עורכי דינם ולהופיע בפני הוועדה ולנסות להזיז את הוועדה מהמסקנות האישיות כלפיהם. המסקנות האלה כבר מונחות על השולחן".

"אנחנו במדינה אחרת", המשיך. "בוועדת קהן ב-83 הדבר הזה היה מובן מאליו. איש לא העלה על דעתו שאריאל שרון לא ימשיך בתפקידו, או שמנחם בגין ייתן לו להמשיך בתפקידו. היום אנחנו במקום שיש חשש שבנימין נתניהו יגיד שזו ועדה פוליטית ומסקנותיה אינן מקובלות עליו. אנחנו במדינה תחת ראש ממשלה שהביא את עצם השאלה האם מתכוונים לציית פה לבית משפט עליון, או למסקנות של ועדת חקירה ממלכתית מוטלת בספק".

בנימין נתניהו מאשים את ארה"ב בצמצום משלוחי הנשק (צילום :עומר מירון /לע"מ)

"מי שקורא את המסמך שהוועדה הוציאה אתמול, זה מאוד מפורט ומאוד מנומק. צריך לברך על זה שזה מחזיר את הדיון. הוועדה לא עסקה באנשים ולא בחשדות שנוגעות בחקירה פלילית. איבדנו לחלוטין את העיסוק בפן הציבורי. המישור הנכון הוא המישור הציבורי שבו החלטות במיליארדים מתקבלות באופן שהוא מחפיר, ובזה אין עוררין. גם ברכישת כלי השיט, ספינות השטח והצוללות, הדרך המחפירה פגעה בביטחון ועלתה לנו מיליארדים", הוסיף.