חברת הכנסת אורית סטרוק התראיינה הבוקר (חמישי) ב-103FM, והתייחסה למלחמה המתמשכת שהחלה לאחר הטבח הרצחני של מחבלי החמאס בחודש אוקטובר האחרון. "המלחמה בעזה היא קיומית, כי אם ניכשל בה ונפסיד, והחמאס יישאר בכוחותיו, המשמעות היא שאין לישראל קיום כי היא תהפוך למרמס בפני אויביה", ציינה.

עוד הוסיפה כי "אנחנו נאמנים למטרות המלחמה ולא זזים ממנה ימינה ושמאלה. אמרתי שוב ושוב שאנחנו לא מתכוננים למלחמה הזאת שידעתי שבוא יבוא היום והיא תגיע. אנחנו מממשים את מטרות המלחמה לא הכי מהיר שרצינו, אבל בחיסול החמאס מתקדמים יפה מאוד. בשחרור החטופים התקדמנו: חלקם שוחררו בעסקה חלקם בפעולות. אנחנו צריכים להתאמץ עליהם בשני הכיוונים יחד".

הישראלים בחרדה מהמלחמה? לא תאמינו מה קורה לפי שעה בלבנון
3"מסתירים במכוון": ביישובים הסמוכים לירדן רועדים משחזור הטבח בעוטף

כמו כן, שלחה עקיצה לעבר היערכות צה"ל: "יש 15,000 איש שחיים בינינו ששירתו בשידור סדיר, ואחרי שסיימו אותו כלוחמים, צה"ל לא רצה אותם במילואים, כי הוא בנה על 'צבא קטן וחכם'. חלק מהלוחמים האלה ביוזמתם נקלטו ומשרתים היום במילואים, וחלק לא. צה"ל לא פנה אליהם, בזמן שהוא אומר שהוא צריך עוד שתי חטיבות לוחמות".

תקיפה בעזה (צילום: דובר צה"ל)

על סוגית סערת פסיקת בג"ץ בנוגע לגיוס בני הישיבות, אמרה: "אני מאמינה שיהיה חוק גיוס טוב, אני מאמינה שיהיו חרדים רבים יתגייסו לצה"ל גם בתפקידי לחימה וגם בתפקידים תומכי לחימה. כל מיני דברים שהם מצילי חיים. אנחנו נעמול כדי להכניס את החרדים לתוך שורות צה"ל באופן שלא מבזה אותם ולא מבטל אותם. דוח שקדי הוא דוח מצוין שאומר: אתה מכניס את החרדים לשירות צהל לא בשביל לחנך אותם מחדש. צהל אמור להיות מקום שבו אנשים נותנים את השירות שלהם לטובת ביטחון המדינה".