בתוכנית "אולפן שישי" האחרונה בקשת 12, שודר אייטם על ח"כ גלית דיסטל אטבריאן, שמטרתו הייתה להציג כיצד שרת ההסברה לשעבר, שהביעה לא מזמן חרטה על חלק מדבריה טרם השבעה באוקטובר, חזרה לאחרונה לאותו השיח המפלג עליו לקחה אחריות. היום (ראשון), היא צייצה תגובה נרחבת בנושא וביקרה בחריפות את התוכנית.

אחרי שפגעה במשפחות חטופים, גלית דיסטל מגיבה: "מניפולציות של השמאל"

כך היא כתבה: "אשכרה לראות ולא להאמין. תהיו איתי רגע: באולפן שישי שידרו ראיון שלי מערוץ 14 תחת הכותרת: 'נקמת הארכיון'. המסגור היה ברור: הנה זאת שלקחה אחריות על השיח המפלג ושוב חוזרת להסית ולפלג. אלא שאת הראיון 'שמפליל' אותי כמסיתה הם ערכו באופן כלכך מקצועי עד שאפילו אני כמעט נפלתי בפח. אבל רק כמעט.

"שימו לב מה הם עשו: בתחילת הראיון מול ריקלין וסג"ל אני מדברת על האליטות בישראל. אבל אז אני מיד מסייגת ומבהירה שאני לא מדברת על 'השמאל' באופן כללי. אני מוסיפה שהשמאל והימין הם אחד ושאנחנו כולנו עם גיבור וראוי ונפלא ללא קשר לשייכות פוליטית. זה משהו שאני מאוד משתדלת להקפיד עליו מאז הטבח - לא להכליל, לא לפגוע באזרחים עצמם, לא לגרום לאף יהודי לחוש שאני כפוליטיקאית (או כאדם) שונאת אותו בגלל דעותיו. זה חשוב לי באמת.

"מה עשו באולפן שישי? לקחו את כל הקטע. השאירו את ההתחלה. השאירו את הסוף. ואת כל המילים המאחדות שאני אומרת באמצע - חתכו. פשוט חתכו. השאירו על רצפת העריכה. אז חשוב לי להעביר לעורכים של אולפן שישי: דעות ימניות הן לא הסתה וחיזוק ראש הממשלה בזמן מלחמת קיום. זה לא פילוג.

"אני ברשותכם, אמשיך להביע את עמדותיי, לא משנה כמה תתאמצו לערוך, להסתיר, לסלף, לשקר ולייצר רוח רעה בקרב העם על חשבוני. הצגתם את הקטע הערוך והמגמתי הזה תחת הכותרת 'נקמת הארכיון' תראו איזה קטע, עכשיו הארכיון קם לנקום בכם".