יאיר גולן, יו"ר מפלגת הדמוקרטים, שוחח היום (שני) עם ענת דוידוב ואודי סגל ברדיו 103fm ודן בהתנהלות המלחמה הבעייתית לשיטתו ובנחיצות להחליף את נתניהו.

ראשית התייחס לשאלת חיסולו של מוחמד דף: "אין לדעת. לפעולה כזו יכולה להיות השלכה חיובית או שלילית. אנחנו לא יכולים להיכנס לראש של סינוואר ויכולים לגזור על עצמנו קצת צניעות לאחר ה-7 באוקטובר".

בציונות הדתית חוששים: "אני מודאג מההסתה - חצינו קווים"
לא באו לשחק: בעוצמה יהודית מבהירים - "נמשיך לשבש את פעילות הקואליציה"

על נתניהו אמר: "מי ששיבש את עסקאות החטופים זה ראש ממשלת ישראל. גם עכשיו הוא לא רוצה. הוא בטוח שעסקת חטופים תשבש את עתידו הפוליטי. האיש הזה לא רוצה עסקה כי היא מסכנת את עתידו הפוליטי. זאת בושה למדינת ישראל. אין שום דבר יותר נדרש מעסקת חטופים שהיא הסמן האחרון לסולידריות ישראלית", הדגיש. 

"נתניהו שקרן פתולוגי, מעולם לא הייתה אלימות בסגנון הזה מהצד השמאלי של המפה לכיוונו, כל ההפגנות לא אלימות וגם היום אם יש אלימות היא במחנה של נתניהו ומצד שותפיו הקיצוניים", הבהיר את דעתו גולן על טענות ההסתה של רה"מ. "על רקע האירוע בארה"ב הוא ממציא סדר יום תקשורתי, פייק חדשות. שיטתו הקבועה של נתניהו היא להסיט את תשומת הלב מכישלונותיו", הוסיף. 

"אין לי שום כוונה לחשוף מגעים פוליטיים. אני מדבר עם הרבה מאוד אנשים", התייחס לדיווחים על הצטרפותה של ציפי לבני למפלגתו. "אני מאמין שנהיה במספר דו ספרתי גבוה ככל שניתן ואנחנו עובדים קשה והרבה כדי שזה מה שיקרה. יש לנו מדינה להציל", הצהיר.