דני אלגרט, אחיו של החטוף איציק אלגרט, הגיע היום (שלישי) לדיון בוועדה לקידום מעמד האישה בראשות ח״כ פנינה תמנו שטה מהמחנה הממלכתי. במהלך דבריו התפתח עימות משולש בין אלגרט, ח"כ טלי גוטליב ויו"ר הועדה תמנו שטה.  

אלגרט אמר בוועדה: "אנחנו נמצאים על קו פרשת המים לעסקה, אם ראש הממשלה יטוס לארה״ב ללא עסקה הסיפור נגמר ויהיו לנו עוד 120 רון ארדים". והוסיף: ״בן גביר וסמוטריץ׳, שאחיות שלהן בבית לא חטופות ולא נאנסות והכל בסדר איתן, אז הם יכולים לומר לראש הממשלה 'או מלחמה או ממשלה'. אנחנו משמשים להם רק ככלים לביאת המשיח - ככל שהם יקריבו יותר קורבנות כך המשיח יגיע יותר מהר". 

"הלוחם החשוד התאבד": עמיחי אליהו צייץ שקר נורא, ואז גילה את האמת  
"צה"ל בדרך, אתה הבא בתור": האיום הישיר על חסן נסראללה | צפו

ח״כ טלי גוטליב קטעה את דבריו של אלגרט ודרשה ״לא לפגוע בערכים של הציונות הדתית". 

דיון בוועדה למעמד האישה - דני אלגרט, פנינה תמנו שטה, טלי גוטליב (צילום :ערוץ הכנסת)

יו״ר הוועדה, ח״כ פנינה תמנו שטה הגיבה בחדות: ״טלי לא להיכנס לדבריו, בוועדה הזו לא נכנסים לדברים של משפחות החטופים.״ לאחר שגוטליב המשיכה להיכנס לדבריו, ח״כ תמנו שטה קראה אותה לסדר והדגישה שלחברי הכנסת "יש מספיק במה". תמנו שטה הדגישה בפני גוטליב: "את לא חייבת לבוא לוועדה הזו אם היא בלתי נסבלת בעינייך". בתגובה, סיננה לעברה גוטליב: ״את בלתי נסבלת".

בתגובה חדלה תמנו שטה את האירוע באומרה: "את הגידופים שלך, והחוצפה שלך, וחוסר דרך הארץ תשמרי מחוץ לוועדה הזאת. את הוויכוחים שלך עם משפחות תשמרי מחוץ לוועדה הזאת. אני מבינה שחסר לך את מנת תשומת הלב שלך, לא אצלי בוועדה. תודה. החוצה", תוך שהיא קוראת לסדרנית על מנת שתוציא את גוטליב מהוועדה. 

גוטליב טענה שאין בידה של תמנו שטה את הסמכות לעשות זאת. דני אלגרט עקץ את משמר הכנסת בתגובה לאירועי שבוע שעבר ואמר: ״אולי תוציאו אותה כמו שהוציאו אותי".