אלי אלבג, אביה של לירי אלבג, התראיין היום (רביעי) בתוכניתם של בן כספית וינון מגל ב-103FM, והתייחס לסרטון התצפיתניות החדש שפורסם אמש וכן הביע את דעתו של המגעים לעסקת חטופים.

סקר חושף: האמון בצה"ל ובממשלה צונח, וכמה מאמינים לנתניהו? | הנתונים המלאים
שוב עימות בקואליציה: עוצמה יהודית מעכבת חוק של ש"ס

"גם ברזל נשבר מהסרטון, אז גם אני נשברתי. לקחתי כדור כי קיבלתי חרדה או נפילת מתח", אמר אלי בפתח דבריו, "הרופא שלי יבדוק אותי כי. אני עדיין קצת מטושטש. הסרטון שראינו עובר לי בראש בלופ ולא עוצר. זה סרטון קשה. גם לנו צנזרו אותו. זה סרטון שלא הודלף מהחמאס, אלא שהצבא הצליח להשתלט עליו באחת מהפשיטות שלו. יש שם דברים שלא רוצים להראות לנו כדי להקל עלינו. אני נזהר בלשוני – אני פשוט לא יודע. גם בסרטון הראשון כשחטפו אותן מתוך הממ"ד, המחבלים רצחו עשר חברות של לירי. את זה גם לא ראינו". 

התצפיתניות החטופות (צילום: מטה משפחות החטופים)
התצפיתניות החטופות (צילום: מטה משפחות החטופים)

על עסקת חטופים טען: "ישבתי עם מישהו שאמר לי שאם תהיה עסקה, לא תהיה ממשלה. אז בכל מקרה לא תהיה עסקה. אנחנו שומרים על ראש הממשלה. יש כאלה שטענו שאנחנו רצים לתקשורת. אנחנו שומרים מכל משמר על הפגישות שלנו עם ראש הממשלה, עם שר הביטחון, עם אנשי המו"מ. לא אנחנו הקלטנו אותו".

"ישבנו עם רון דרמר, וזו הפעם הראשונה שיצאנו ממנו מעודדים על זה שהעסקה מתקדמת והבשילה. התנאים בשלים לזה", הוסיף, "הפגישה הייתה ביום רביעי שעבר. הוא אחד האנשים הכי קרובים, ויד ימינו של ביבי. הוא אף פעם לא שיקר לנו, ואמרת לנו את האמת גם כשהיא הייתה קשה".

לסיום אמר: "ראש הממשלה יצא לתקשורת ואמר שהוא לא זז מילימטר במשא מתן. משהו פה לא מסתדר לי. אני בעד שלא תהיה הפסקת לחימה כל עוד אחרון החטופים לא הגיע הביתה. זה המסר של כל המשפחות. פה אנחנו מפחדים שלא תהיה עסקה כי תתפרק הממשלה, וזה מה שמדאיג אותנו. אם לירי שומעת: תהיו חזקים, זה עוד מעט קורה. המשפחות הופכות עולמות שתחזרו הביתה מהר. כולם מחכים לך".