במליאת הכנסת התקיים היום (רביעי) דיון מיוחד בהשתתפות ראש הממשלה בנימין נתניהו. במהלך הדיון, עלו מספר חברי כנסת מהאופוזיציה כדי להתייחס להמשך המלחמה והמגעים לעסקת חטופים. אחת מחברי הכנסת שנאמו הייתה ח"כ נעמה לזימי ובמהלך דבריה תקפה את רה"מ על ניהולו. עם זאת, לאחר שירדה מדוכן הנואמים תקפה אותה ח"כ גלית דיסטל-אטבריאן.

הסיוט הגדול של נתניהו: המגעים להקמת מפלגת הימין החדשה עלו שלב
בעוצמה יהודית ניסו לנקום שוב בש"ס - משרד המשפטים בלם

"אתה הראש, אתה אשם", אמרה לזימי בפתח דבריה לנתניהו, "תמכת דה פקטו במי שרצחו ואנסו את ילדינו. העברת להם מזוודות של דולרים במזומן. נמנעת לפחות שש פעמים מלהרוג את ראשי החמאס. עד עכשיו, לא הסברת לציבור למה תמכת בהם. אתה ראש ממשלה שעושה סלקציות בין שכול ושכול, שעושה טבלת רמזורים לגבי ניחום אבלים הוא אדם שנפשו הורחבה".

נעמה לזימי בנאום תקיף נגד נתניהו בכנסת (צילום :ערוץ הכנסת)

בשלב זה, התפחתה מהומה במליאת הכנסת בעקבות דבריה התקיפים נגד רה"מ, ולזימי הוסיפה: "אתה מסרב לפגוש קהילות שלמות רק כי הן לא ב'בייס'. אתה ניזון מהקצנה ושנאה כי זה משרת אותך. לא גינית את היחס המבזה למשפחות החטופים והחטופות אפילו כאן. לא גינית את האלימות המשטרתית בהפגנות נגד אזרחים שמפגינים נגדך, כי זה משרת אותך. אפילו הבן שלך חוגג על ההסתה. סגרת חלון אחר חלון הזדמנויות, מתחבא תחת הכותרת 'גורם מדיני בכיר' ומטרפד עסקה".

נעמה לזימי, גלית דיסטל-אטבריאן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90,נועם מושקוביץ, פלאש 90)
נעמה לזימי, גלית דיסטל-אטבריאן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90,נועם מושקוביץ, פלאש 90)

גלית דיסטל צורחת על נעמה לזימי בכנסת (צילום :ערוץ הכנסת)

כשלזימי ירדה מהבמה, רצה לעברה ח"כ דיסטל שצרחה עליה: "אין מזויפת ממך! אין מרושעת ממך! את משתמשת בכאב בשביל שיקולים פוליטיים. את בזויה! את אסון!". בשלב זה חסמו אותה הסדרנים מלהגיע ללזימי, ויו"ר הכנסת אוחנה נאלץ לקרוא אותה לסדר.

ח''כ גלית דיסטל-אטבריאן בכנסת, צועקת על נעמה לזימי (צילום: מרק ישראל סלם)
ח''כ גלית דיסטל-אטבריאן בכנסת, צועקת על נעמה לזימי (צילום: מרק ישראל סלם)