חבר הכנסת מטעם מפלגת הציונות הדתית, שמחה רוטמן, שוחח היום (רביעי) עם אראל סג"ל ודוד ורטהיים ב-103FM והתייחס להוצאת דני אלגרט, אחיו של החטוף איציק אלגרט, מדיון בוועדת החוקה בשבוע שעבר. 

בפתח דבריו אמר: "אינני עוסק בניהול האבטחה והסדרנות של הכנסת. הבנתי שהגיעו איתו אתמול להתחייבות שהוא לא ינהג באלימות בכנסת. כאשר קרוב משפחה של חטוף מדבר בוועדה, אסור לאף אחד להפריע לו ולשבש את היכולת של קרוב המשפחה לדבר. זה פרק זמן שהוא בעיני מקודש. גם לקרוב משפחה אחר של חטוף אסור בשום פנים ואופן לנהוג באלימות, בבוטות ובבריונות. פשוט אסור, כאשר קרוב משפחה אחר מדבר". 

"אין מרושעת ממך!": לזימי נכנסה בנתניהו, דיסטל סגרה חשבון | צפו במהומה
הסיוט הגדול של נתניהו: המגעים להקמת מפלגת הימין החדשה עלו שלב

"כאשר אני מנהל ישיבה ובכלל התפקיד של סדרני הכנסת הוא שאדם לא יהיה כתובת להטחת קללות או לצעקות או לביזיונות והוא יוכל לדבר. לצערי באותו היום מאותו הרגע המצולם ועד לשלב שבו הוא הוצא בכוח, חלפו למעלה מעשרים דקות", כך לדברי חבר הכנסת.

עוד הוסיף: "אני חושב וככל הנראה כך חשבו אותם אנשים שהרחיקו אותו מהכנסת, שגם לקרוב משפחה של חטוף כאשר אומרים לו לצאת מהחדר, ואז הוא עונה: "אני לא אצא, מפה אני אצא רק לבית חולים", לפני שמישהו נגע בו, כשהוא מקלל ותוקף את אנשי משמר הכנסת. יש לי ראיות מצולמות של הדקות שבהן לא היו שידורי ועדה".

"יושבים אנשים שבוע לאחר האירוע ומפיצים שקרים על אנשי משמר הכנסת. אנשי משמר הכנסת נזקקו לטיפול רפואי בשל אותו אירוע אלימות. בסופו של דבר הוציא מישהו סרטון בן מספר שניות ומפיצים שקרים על העובדים הנאמנים. התיעודים עלו גם לרשתות החברתיות, וזה לא מפריע למכונת הרעל להמשיך להפיץ שקרים", סיכם רוטמן.