חברת הכנסת, גלית דיסטל אטבריאן, הגיבה הערב (שלישי) לדיווח של עיתונאית כאן 11, גילי כהן, המתייחס לטיסתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לארצות הברית.

בדיווח טענה העיתונאית כי עקב דרישתו של נתניהו הפגישה בינו לבין טראמפ תערך ביום שישי ותגרום לכך שהמשלחת תחזור רק במוצאי השבת, למרות המצב החמור בארץ. עוד הוסיפה כי "בתזמון מעניין זה נופל על יום הולדתו של בנו".

רגע לפני הפגישה עם ביידן: "האמבוש" של בן גביר על נתניהו
נגזר דינו של מי שהטריד את הדס קליין: זה העונש שקיבל

בתגובה לכך, חברת הכנסת תקפה בחשבון ה-X שלה: "אין דרך להפריז בעוצמת החשיבות של המפגש הזה בין טראמפ לנתניהו על כל ההשלכות הקריטיות שיש ושיהיו לו על המלחמה, החימושים, החטופים והבטחון של אזרחי ישראל. אבל את כהן יותר מעניין עכשיו יאיר נתניהו ויום ההולדת שלו".

בנימין ויאיר נתניהו (צילום: קובי גדעון, לע''מ)
בנימין ויאיר נתניהו (צילום: קובי גדעון, לע''מ)

"מילא הרדידות המטופשת של כתבים בתקשורת העצמאית. אבל את המשכורת ואת הטיסה של גילי כהן אנחנו מממנים ומגיעה לנו תקשורת קצת יותר עניינית ומעניינת מהדיווח הטוויטרי לווינסוני הזה. תאגיד השידור הציבורי- איפה הסטנדרטים המקצועיים שלכם למען השם?", סיכמה דיסטל.

נזכיר כי הנשיא לשעבר טראמפ הודיע כי הפגישה בין האישים תערך ברביעי, לאחר מכן תיקן לחמישי ולבסוף טען כי לבקשת נתניהו הפגישה תתקיים ביום שישי במיאמי. משפחות החטופים לעומת זאת לא צפויות להצטרף לנסיעה למיאמי ובלשכת ראש הממשלה הודיעו כי מי שמעוניינת לחזור הביתה לפני שבת תקבל כרטיס לטיסה מסחרית.