רגע לפני סיום מושב הכנסת, במהלך הלילה נמשכו מרתון ההצבעות שמטרתו "ניקוי שולחן" של חקיקה, לפני היציאה לפגרת הקיץ של שלושה חודשים. מליאת הכנסת אישרה את החלטת הממשלה להעביר לשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר את הסמכויות שהיו נתונות עד כה לשר האוצר ביחס לרשות לאכיפה במקרקעין ולפעילותה.

כמו כן אושרו שני חוקי דגל מתוך רפורמת "מה שטוב לאירופה - טוב לישראל" בתחום המזון ובתחום התמרוקים, שצפויים להקל את הייבוא של מוצרים אלו ובכך להוזיל את העלויות לצרכנים. עוד אושר חוק "הטלפונים הכשרים" אמור להסדיר את השימוש של "הקומה הכשרה", קבוצת מינויים סלולריים שמופעלת על ידי ועדת רבנים מיוחדת שמעניקה הכשר למספרים הטלפונים הניידים אך יכולה למנוע גישה למספרים מוגדרים ואוסרת ניוד.

חברי הכנסת גם אישרו בקריאה ראשונה את החוקה של יו"ר ועדת החוקה שמחה רוטמן, בעניין נציב התלונות על השופטים, כך שהכנסת היא תבחר בהצבעה חשאית אותו. 

בין שאר החוקים שאושר סופית - הרחבת הסיוע המשפטי הניתן מטעם המדינה לנפגעי ונפגעות עבירות מין, כך שיחול על עבירות מין רבות נוספות מעבר לאלה המנויות כיום. כמו כן, מוצע לעגן בחקיקה את הסיוע המשפטי שניתן כבר היום על פי החלטות ממשלה לבני משפחותיהם של נפגעי עבירות המתה. בנוסף, מוצע בהוראת שעה לארבע שנים להרחיב את הסיוע הניתן בעבירות מין ובעבירות סחר בבני אדם כך שיחול גם משלב החקירה וגם בהליכים אזרחיים הנובעים מהעבירה. 

עוד אושר כי חלק מעבירות התעבורה שהיו במישור הפלילי, להפרות מנהליות. כמו כן, יוקם בית דין מנהלי לתעבורה שמטרתו להפחית את העומס בבתי המשפט לתעבורה, על מנת לאפשר להם להאיץ טיפול בהליכים של עבירות תנועה חמורות.     

בתחום התשתיות - אושר סופית התיקונים לחוק רכבת תחתית (מטרו) בגוש דן וביניהם: פיצוי כספי לבעלי עסקים שבאזור העבודות; הורדת היטל ההשבחה ומס השבחת המטרו; הסדרת תכניות משביחות במתחמי פינוי בינוי והורדת ספי הרעש עקב העבודות. 

אחרי מאבק ציבורי גם חוק הספריות הציבוריות עבר במהלך הלילה:  אופן מינוי מועצת הספריות הציבוריות ובנוסף מקורות המימון של הספריות (סכום השתתפות הממשלה יעמוד על 100 מיליון ש"ח בשנה החל מ-2026, ואז יוצמד למדד).