גם היום (שני) שבו בן כספית וינון מגל לאולפן השידור ברדיו 103FM והתפלמסו על המצב הפוליטי והביטחוני במדינה. בפתח הדברים, אמר מגל: "קורה פה משהו לא ברור. הטירוף שאתם מגיעים אליו, יש לזה חלק גדול מזה, אנשים מגיעים למחוזות שהם ממש פסיכוטיים. אהוד ברק, היה ראש הממשלה, שר ביטחון, היה בסיירת מטכ"ל, באמצע המלחמה הוא קורא למרי אזרחי. בוגי יעלון, דן חלוץ, עמי אילון, אתה אומר שמשהו פה לא הגיוני בטירוף. מה קורה לכם? פשוט השתגעתם לחלוטין. זו שבירת כלים מוחלטת. זה כפסע מנקיטת אלימות" 

כספית השיב ואמר כי "המצב מורח לך כל בוקר מחדש את הביצה על הפרצוף, ואתה יודע שהיא לא מריחה טוב. לא הגיוני שהכנסת תצא בתוך המלחמה ל-3 חודשי פגרה, אין בעולם מדינה, לא בדמוקרטיות ולא בדיקטטורות, שמי שעומד בראשה 17 שנה יישאר יותר מרבע שעה בתפקיד אחרי האסון שהוא המיט על העם שלו, על המשילות, על החיים, על המתים, על הכל. שמיר הגדיר את נתניהו מזמן, מלאך חבלה, אין אסון שלא קרה לנו. אני רואה את ההפגנה הפתטית אחרי פיגוע. את הפחדן עומד בתוך כלוב הזכוכית שלו. ועכשיו יש לכם טענות שאנחנו לא כל כך מרוצים, שהישראלים מרגישים שרימו אותם. מדובר בדחליל מלא קש, אין כלום, הכל קרס, הכל מת, הכל נשרף, אין על מה לדבר, אין עם מי לדבר. תמונה אחת שנכנסה לי לראש מוושינגטון".

"כל מה שאמרת זה ביבי ביבי. בכל ההפגנות שלכם אין אנשים. שיגעתם את רבי על הכובע של נתניהו, אין לי מה להגיד. אתם פשוט חבורה של מופרעים. אין לכם חיים? לא בסבבה שלכם פשוט לקבל את המציאות כמו שהיא? יש פה מלחמה על הקיום שלנו, אתם כאילו באאוט לגמרי. אין לכם מושג על מה אתם מדברים, אתם פשוט לא בזון. אתה מתעסק איתי בהאם הכובע מסחרי או לא מסחרי. קחו כדורים, צאו לחופש, אתם לא בפוקוס. יש פה מדינה במלחמה, אנשים נהרגים", השיב מגל. 

כספית ענה ואמר כי "אני לא יודע לאבחן אבל אתה לא במצב טוב. אתה הולך למחוזות הזויים. אקח דבר אחד קטן שאמרת מכל הבליל, שאלת אם אין לנו חיים. התשובה היא פשוטה - לא. חלק מאיתנו מתו, חלק אחר, די גדול, נפצעו, לא היה פה בחיים מספר כזה של קטועי גפיים. לאלה שנחטפו בעזה אין חיים, למשפחות שלהם, אני מסתכל על עינב צנגאוקר, האישה הזו נשרפת, אין להם חיים. אלה שלא נחטפו, לא נפצעו ולא נהרגו, אין לנו חיים. אנחנו לא יכולים לצאת לחופש, אין לנו פמליה, אין לנו מזוודות של כביסה. איך אפשר לצאת פה לחופש? גנבו לנו חבלי מולדת, אין לנו כבוד לאומי, כולם יורים בנו, זה דבר שלא היה לעולם ואתה שואל לנמה אני אומר ביבי. היה פה באמת גן עדן. אם הזהרת, אז למה לא עשיתם כלום?".

"שפכתם לנו זבל לתוך הראש על הכנף ציון הזה, כמה זבל אכלנו מכם? אתה יושב ומזבל את המוח על שטויות", אמר מגל. כספית סיכם ואמר כי "הוא היה שבוע ולא יומיים, כמה מבלבלים את המוח אתם? אנחנו במלחמה, אין לכם מושג איפה אתם חיים".