שר הנגב והגליל יצחק וסרלאוף שוחח היום (שני) עם ענת דוידוב ב-103FM והתייחס למהומות שפרצו במתקן הכליאה בשדה תימן לאחר עיכובם של חיילי המילואים בחשד להתעללות במחבל. וסרלאוף הסתייג בתחילה: "יש דרך לעשות את הדבר הזה. אי אפשר לעשות פשיטה על בסיס עם רעולי פנים. למה אזרח בישראל צריך לצפות בסרטונים האלה, בטח שהאויבים שלנו לא".

לאחר מכן תהה: "מה המסר שאנחנו מעבירים ללוחמים שלנו? זה מתחיל בחקירה של לוחמים נגד מחבלי הנוח'בה ב-7 באוקטובר, על מה הזעם יצא? כשאתה רואה את הסרטונים האלה, אתה מתפחלץ. בתוך מערכה צבאית מורכבת, לא ככה. יש דברים שצריך לבדוק, תבדקו. יש ציבור שמתסכל ויש משמעות מאוד גדולה לרטוריקה. הדרך הייתה מקולקלת. היא לא הייתה ראויה".

אבשלום פלד הסיר את מועמדותו למפכ"לות: זה המועמד החדש של בן גביר
לא כל יום וושינגטון: נתניהו התקבל בצעקות במג'דל שמס

עוד הוסיף, "המדרון החלקלק של הצד השני הוא חיילים שיפחדו לעשות את מה שמוטל עליהם מחשש שיחקרו אותם. האם היו אמצעי כוונה ויכולת למחבל כשהפעלת את הנשק שלך. המדרון החלקלק הוא שהם יחששו לבצע את התפקיד שלהם כי אחר כך יתחילו לבדוק אותם בפינצטה וזה מדרון חלקלק מאוד ברור".

"אני לא יכול לגבות התפרצות לא חוקית לתוך מתקנים מסוימים. אני שר במדינת ישראל, לא הפעלתי כוח. אני תומך ומגבה את החיילים שלנו גם כשזה נוח לי וגם כשיש מפגינים שרוצים לעבור על החוק. לחברי כנסת יש חסינות. מותר להם להיכנס. אני לא יכול להגיב על דברים שלא ראיתי. פגשתי שם את אלמוג כהן והשר עמיחי אליהו הם היו לידי. בסוף התפקיד שלי הוא לתת את הגב ללוחמים שלנו שמבצעים את תפקידם. שלא יחששו לבצע אותם בגלל המאורעות שראינו", סיכם.