מה יהיו ההשלכות של חיסול הנייה על עסקת חטופים? התשובה לשאלה הזאת עדיין לא ידועה. משפחות החטופים שממשיכות להילחם כל יום על שובם של יקיריהם התעוררו בבוקר עם הידיעה הדרמטית על חיסולו של אחד מאנשי המפתח של חמאס במשא ומתן. יולי בן עמי, בתו של אוהד בן עמי החטוף בעזה, שיתפה הבוקר (רביעי) ב-103FM בתחושותיה ובמצבה של אימה שחזרה מהשבי.

אבי יששכרוף שיתף: "פגשתי את הנייה - המסר שלו היה ברור"
מדינה שלישית הייתה מעורבת? עכשיו נחשף איך הנייה חוסל

"ראיתי את הידיעה (על חיסול הנייה) לפני 10 דקות ואני באמת לא יודעת מה אני חושבת עליה. אנחנו תמיד בחששות, תמיד מרגישים שמשהו יכול לשבור את העסקה, כשאנחנו כל כך קרובים לעסקה ואני לא יודעת איך להגיב לדבר הזה. הבוקר אני מתעוררת ורואה דבר כזה ואני עוד יותר חוששת", אמרה. "אני יודעת שאנחנו כל כך קרובים לעסקה ואני רוצה להאמין שאבא שלי חוזר בקרוב ואני רואה דבר כזה וקשה לי", הוסיפה.  

המשיכה והדגישה: "הקביעה שלי מממשלת ישראל זה שיעשו הכול כדי להחזיר אותם. אנחנו מחר 300 ימים בדבר הזה, ומישהי אמרה לי 'עוד מעט אנחנו הולכים לשנה'. אני לא מוכנה שאבא שלי יהיה בשבי שנה. אני פשוט לא רואה את זה קורה, לא מוכנה לזה בשום צורה".

זירת חיסול הנייה (צילום :רשתות ערביות)

"ממשלת ישראל צריכה לעשות הכול כדי להחזיר אותם. הייתי בבארי ב-7 באוקטובר, זה היה מחדל רציני והוא ממשיך. הם כבר צריכים להיות בבית. אני נמצאת עוד בטראומה מ־7 באוקטובר, אין לי את האופציה להשתקם, אימא שלי בכלל אחרי שחזרה מהשבי ויודעת שבעלה שם ומה הוא עובר כל יום... הם פשוט צריכים לחזור כבר הביתה", זעקה.  

"אימא שלי, מצבה לא טוב בריאותית ונפשית. קודם כול מבחינה נפשית כשהיא יודעת מה קורה שם ושבעלה עדיין שם. זה משפיע מאוד על הבריאות. היא חזרה לאחר שלא קיבלה את התרופות שלה. זה קשה מאוד. אנחנו כולנו במצב לא ידוע, כל הזמן עליות וירידות", הבהירה.