ח"כ זאב אלקין מהימין הממלכתי, התראיין היום (חמישי) לרוני בר און ודוד פורר ברדיו 103FM, על האפשרות שמפלגתו תחזור לממשלה. זאת לאחר שגורמים שונים במערכת הפוליטית טוענים שראש הממשלה מנסה להרחיב את שורות הממשלה ולהעניק את תיק הביטחון לח"כ גדעון סער במקום השר הנוכחי - יואב גלנט. אז על מו''מ עם הליכוד, אמר אלקין: "אני יכול להגיד, אין שום מגעים בנושא הזה, אתה יודע מה זה פוליטיקה, אני רק אומר לך בצורה רצינית, לא קיבלנו שום הצעה", והוסיף: "תראה איזה נאום יפה בנית, על ביצה שלא נולדה, אני אומר שלא קיבלנו שום הצעה".

כשנשאל האם הוא שם את שחרור החטופים כתנאי לכניסה לממשלה, אמר: "אני לא מדבר על נושאים היפותטיים, אתה מדבר על סוגיות עקרוניות ברור שיש לנו תפיסות עולם בנושא ניהול מלחמה". הוא הוסיף לנושא: "אני למדתי בחיים הפוליטיים, שלא עוסקים בדברים היפותטיים בפוליטיקה, אף אחד לא יודע מה יקרה פה בעוד שלושה ימים, תהיה מלחמה לא תהיה מלחמה, לאן נלך".

 "כל התפיסה הישראלית לאחרונה, שחבר כנסת בנאדם מגיע לפוליטיקה, 5 דקות שם והוא אומר 'חבר כנסת לא מתאים לי, אני רוצה להיות שר', אני לא מקבל אותה, זה טוב להיות שר ולהשפיע על תחומים". עוד הוסיף: "אני אפתיע אותך, לפחות איך שאני זוכר, אנחנו כמפלגה היינו בממשלה הזאת במשך חודשים רבים בכלל המלחמה, לכן השאלה איך יכול להיות שזה עולה על הדעת היא קצת מצחיקה".